Promo / Gospodarstvo

Novi Faks štedi energiju i pere bolje nego ikad prije

Novi Faks štedi energiju i pere bolje nego ikad prije

Osječka Saponia i ove godine nastavlja s intenzivnim inovacijama u svim važnijim grupama svojih proizvoda.

- Naši uspjesi za nas predstavljaju pokretačku silu koja nas tjera prema postizanju sve ambicioznijih ciljeva. Zato smo si za ovu godinu postavili za cilj realizaciju za Saponiju izuzetno važnih projekata i 2012. godina bit će obilježena značajnim novitetima na našim strateški najznačajnijim grupama proizvoda, kaže mr. Dajana Mrčela, članica Uprave Saponije za marketing i prodaju.

Riječ je o projektima koje pripremaju već dulje vrijeme, u koje su do sada investirali značajna financijska sredstva, a njihov izlazak predstavlja finalizaciju tehničko-tehnoloških, marketinških i razvojnih unapređenja Saponijinih ključnih linija proizvoda - deterdženata Faks helizim, oplemenjivača Ornel i sredstava za čišćenje Arf.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

- Novi proizvodi su rezultat praćenja suvremenih trendova, primjene najmodernije tehnologije te korištenja najsuvremenijih sirovina, kako bismo osigurali vrhunsku kvalitetu proizvoda i iznova potvrdili da smo prema kvaliteti naših proizvoda u samom vrhu, ističe mr. Mrčela.

Pritom dodaje da se nova linija praškastih deterdženata Faks helizim Aquamarine i Superaktiv Ultra Care odlikuje suvremenim formulacijama u kojima su pomno izbalansirane najmodernije komponente koje osiguravaju postizanje vrhunskih rezultata pranja djelotvornije nego ikada do sada, i to na nižim temperaturama pranja, te omogućuju štednju energije. Cold active technology primijenjena u formulaciji tekućih deterdženata Faks helizim Aktivgel i Colorgel Ultra Care djelotvorna je i u otežanim uvjetima pranja na hladno. Zahvaljujući optimalnom omjeru najmodernijih komponenti, deterdženti već na samom početku pranja prodiru duboko u vlakna odjeće i snažno odstranjuju zaprljanja.

- Primjenom ovako suvremenog koncepta potvrđujemo da smo u samom vrhu u smislu praćenja suvremenih trendova na području pranja rublja, navodi mr. Mrčela.

Pogledajte: Saponia ulaže 3 milijuna eura

Svjesni nestabilnosti i varljivosti tržišta, te činjenice da su s brandom Ornel tržišni lideri na segmentu oplemenjivača i uvijek moraju biti korak ispred svih, u Saponiji su pripremili i novu kolekciju oplemenjivača Ornel.

- Kruna ovog sveobuhvatnog projekta je nova linija Ornel Inspiration. Vrhunski dizajn i poštivanje visokih estetskih kriterija pri dizajniranju novih modela boca, zatvarača i naljepnice, odražavaju kvalitetu proizvoda i značajan su element izgradnje cjelokupnog imagea proizvoda, kaže Mrečela, te dodaje da osviješteni potrošač danas za svoj novac traži sve više. "S novom linijom Ornela potrošaču pružamo neponovljiv užitak u vrhunskim mirisnim kreacijama koje zahvaljujući ugrađenim mirisnim kapsulama čuvaju miris i svježinu i do sedam puta duže, te daju savršenu mekoću rublju", kaže Mrčela.

[important title=PROŠIRENA DI KOLEKCIJA]Saponijin ovogodišnji novitet u toaletno-kozmetičkom asortimanu je nova DI kolekcija koja je sada proširena i proizvodima za djecu i bebe. Sastoji se od proizvoda koji prate najnovije dermatološke standarde na području sredstava za sunčanje, a nove formulacije rezultat su pomno odabranih visokovrijednih sastojaka čija je podnošljivost dokazana i dermatološkim ispitivanjem.[/important]

Tekst: Nikola VUKADINOVIĆ (Glas Slavonije)

  


Izdvojeno

Reci što misliš!