Vijesti / Ostalo

novi detalji teške nesreće

Vozač kamiona koji je usmrtio djevojčice 20 dana prije nesreće zakačio je vozilo HAC-a

Vozač kamiona koji je usmrtio djevojčice 20 dana prije nesreće zakačio je vozilo HAC-a
Ivica Galović/Pixell

U teškoj nesreći kod Novske dvije curice su poginule, a dvije žene su ozlijeđene

RTL Direkt od jednog očevica doznaje da je vozač kamiona Ivan Filipović, koji je prošlog tjedna skrivio nesreću u kojoj su poginule dvije djevojčice, 17. svibnja na zaustavnom traku između Nove Gradiške i Starog Petrovog sela u pravcu Zagreba zakačio vozilo HAC-ove ophodnje jedva izbjegavši jači udar i veću nesreću. Na mjesto događaja stigla je i policija koja je napravila uviđaj i zapisnik. No Filipović tada nije vozio bijeli MAN-ov tegljač, nego crveni tegljač s prikolicom.

I jedna i druga informacija demantiraju  dosadašnju službenu verziju prema kojoj Filipović nije imao većih prekršaja i kako je bijeli MAN-ov kamion vozio zadnjih 6 mjeseci.

Kočnica nije reagirala?

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Prema riječima Filipovića, on je skrenuo s autoceste kod Novske natočiti gorivo. Kočnicu je pritiskao, ali nije reagirala. S brzinom od 90 kilometara na sat, namještenom na tempomatu, dojurio je na odmorište pokraj benzinske gdje je pokosio sve pred sobom.

novi detalji teške nesreće Policija vozaču kamiona oduzela mobitel: Otkriveno koga je zvao pet minuta nakon nesreće

"Ja ne bih želio ulaziti u detalje što je on tamo iskazivao, ali on je imao legitiman razlog da skrene tamo na prostor odmorišta i pri tome mu se dogodilo to što se dogodilo", kazao je Luka Lenić, odvjetnik vozača kamiona koji je skrivio tešku nesreću kod Novske.

Uložit će žalbu na odluku o pritvoru

Iako je vještačenje pokazalo da je kamion bio ispravan, odvjetnik misli kako pregled nije bio detaljan.

"Bez da bi se išlo u kompjutor vozila, bez da bi se rasklapali pojedini sklopovi koji se tiču mogućnosti kočenja, mogućnosti kontinuirane brzine, takozvani tempomat. Sve su to preliminarna ispitivanja i teško je na temelju njih decidirano reći da se ono što vozač tvrdi nije moglo dogoditi", kaže Lenić.

Stoga postoji mogućnost za novo vještačenje, a podnijet će prigovor i protiv pritvora.

"Ne postoje razlozi za pritvor, niti teoretska šansa da bi čovjek koji je tako teško potrešen događajem imao ikakav razlog da takvo što ponovi. Kada bi takvi razlozi egzistirali, onda bi svi koji izazovu nesreće, a godišnje ih ima oko 300, najmanje završili u pritvorima. Znamo da ne završavaju."

Osjećao bolove u kralježnici i nogama

Na upit uzima li njegov branjenik lijekove koji su mogli utjecati na nesreću, Lenić je rekao da ne može izlaziti u javnost s povjerljivim informacijama. No kasnije je za medije ipak potvrdio da je vozač kamiona večer prije osjećao jake bolove u kralježnici i nogama. Reagirala je ekipa Hitne pomoći sa županjskog područja, a Filipović je primio je blokadu, prenoćio u kabini kamiona i ujutro nastavio put do kobnog događaja u Novskoj. 

Nesreća na autocesti A3
strahovita nesreća Policija detaljno opisala što se dogodilo, a vozač uhićen

U teškom emocionalnom stanju

Odvjetnik Lenić kaže da je njegov branjenik u teškom emocionalnom stanju.

"On je u sklopu obrane više puta ponovio žaljenje. Obranu je iznio samo pred policijom, prije nego što sam angažiran. Tako da je pred odvjetništvom samo ostao pri onoj izjavi koju je iznio pred policijom."

Medijima se preko pisma redakciji 24sata obratila i njegova kći. 

"Neizmjerno nam je žao što se desila ovakva tragedija i ne možemo pronaći prave riječi utjehe kojima se može opisati ta bol. Moj tata je jedan uzoran otac koji je s kamionom godinama prelazio milijune kilometara da bi prehranio našu obitelj, školovao mene i sestru, bez ijedne nezgode. Ne znam što mu je bilo, ali sigurno znam da tako nešto ne bi učinio namjerno", poručila je vozačeva kći.

Neslužbeno doznajemo, kamion je bio uvezen polovan, imao je prijeđenih 460 tisuća kilometara, a ovaj ga je vozač vozio posljednjih pola godine.  

Ministar prometa pak uvjerava, bez obzira na događaje poput ovih, naše autoceste su najsigurnije u Europi.

"Pustimo da sve skupa se rasvjetli do kraja, ako treba bilo što napraviti, intervenirati oko sustava i autocesta ili bilo čega", kaže Oleg Butković.

 


Izdvojeno

Reci što misliš!