Promo / Gospodarstvo

Nova A klasa, novi CLS i Sprinter te puno noviteta iz Automobila Škojo

Nova A klasa, novi CLS i Sprinter te puno noviteta iz Automobila Škojo

Automobili Škojo predstavili su niz noviteta na prezentacijama proteklog vikenda.

Utrka u kojoj Sprinter opet pobjeđuje

Potpuno prilagođeno Vašim zadacima, učinkovito i ekonomično, legendarno gospodarsko vozilo sad dolazi uz najnoviji MBUX sustav i varijantu s prednjim pogonom.

Već više od 20 godina Mercedes-Benz Sprinter sinonim je za učinkovitost i ekonomičnost, a da su to krajnji korisnici prepoznali dokazuje i činjenica da je do sada isporučeno više od 3.400.000 Sprintera. Na predstavljanju koje je u petak, 15. lipnja, održano u prostoru Automobila Škojo u Osijeku istaknut je podatak da je dosadašnji model Sprintera u svojoj posljednjoj punoj prodajnoj godini isporučen u
rekordnoj brojci - preko 200.000 puta širom svijeta! Nova generacija Sprintera, koji se i dalje proizvodi u Njemačkoj, svojom će kvalitetom i pouzdanošću, testiranom na preko 9 milijuna kilometara nastaviti i unaprijediti tu uspješnu priču.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Sprinter 4

Toliku svestranost teško je drugdje pronaći. S više od 1.700 mogućih varijanti, novi Sprinter se može prilagoditi za Vaše vrlo specifične pa čak i originalne prijevozničke zadatke. Unatoč velikoj raznolikosti svi Sprinteri imaju jedno zajedničko - robusnost i trajnost koje krase sva vozila Mercedes-Benz. Koncept dizajna senzualne čistoće postaje jedinstven za sve Mercedesove modele. Oduševljava privlačnim, purističkim modernim oblikom za optimiziran otpor zraka što može pozitivno utjecati na potrošnju goriva.

Sprinter je sad još dostupniji jer u ponudi dolazi i s prednjim pogonom koji omogućava dodatnu dopuštenu nosivost od 50 kg, a jedinstveni pogon na sve kotače s mogućnošću uključivanja i isključivanja za dostavna vozila nudi jedino Mercedes-Benz. Ako poznajete prijašnji model Sprintera, upoznati ste s njegovom izvrsnom ergonomijom. U novom Sprinteru je unutrašnjost oblikovana potpuno iznova, a ipak ponovno stvara savršenu ravnotežu između svrsishodne funkcionalnosti i vrhunskog izgleda.

Vozilo se pokreće bez ključa, sa serijskim Keyless Go gumbom, a inovativni MBUX sustav je odmah nakon primjene u A-klasi pronašao svoje mjesto u novom Sprinteru. MBUX može biti individualiziran i prilagođen korisniku. Vrlo jednostavno, dodirnite zaslon ili još bolje, komunicirajte glasovnom porukom. Recite: „Hey Mercedes!“ i MBUX sustav će ispuniti sve vaše želje i zapamtiti za ubuduće što
volite, a što ne.

Sprinter 6

Sprinter je potpuno opremljen za sigurnost. Čvrstu osnovu za to tvori njegov okvir karoserije koji je zbog svoje konstrukcije i sastava materijala osobito stabilan. Tri vrste kamera poboljšavaju ionako dobar pregled s mjesta vozača. Visokoučinkovita prednja LED svjetla, dostupna u dodatnoj opremi, na najbolji mogući način osvjetljavaju kolnik u tami. Aktivni sustav pomoći za razmak DISTRONIC
rasterećuje Vas održavajući onaj razmak do vozila ispred koji je vozač podesio.

I nova generacija Sprintera donosi nova praktična rješenja. Nosač tereta u utovarnom prostoru pruža bolju zaštitu tereta od prljanja i krađe, a dvije LED svjetleće trake ispod krova osvjetljavaju utovarni prostor. Sprinter je vrhunski zaštićen i od korozije izvana uz 12-godišnje jamstvo protiv prohrđavanja.

Dizelski motori u Sprinteru na jedinstven način kombiniraju snagu i ekonomičnost, s učinkovitim 4-cilindarskim dizelskim motorom OM651 ili sa suverenim V6 dizelskim motorom OM642, jedinim 6-cilindarskim motorom dostupnim u dostavnim vozilima. Sprinterov servisni interval najdulji je u segmentu; do 60.000km.

Osim nadprosječne vrijednosti vozila kod daljnje prodaje, odluka za nabavku novog Sprinter Furgona pokazuje se vrlo racionalnom zahvaljujući cijeni već od 170.000 kuna + pdv *(odnosi se na 311 CDI kompaktni furgon s prednjim pogonom), i već od 158.000 kuna + pdv *za Sprinter Podvozje (odnosi se na 311 CDI kompaktno podvozje s jednostrukom kabinom s prednjim pogonom).

Nova A-klasa

Nova Mercedes-Benz A-klasa mladenačka je i dinamična kao nikada prije, ali i odrasla i udobna. Na predstavljanju koje je u subotu, 16. lipnja, održano u prostoru Automobila Škojo u Osijeku istaknuto je kako ovaj model u potpunosti ponovo definira moderni luksuz u kompaktnoj klasi te stvara revoluciju unutrašnjeg dizajna.

A

Tehnološki gledajući model je na prvom mjestu zahvaljujući MBUX – Mercedes-Benz User Experience sustavu, a nudi niz funkcija koje su prije bile rezervirane za luksuznu klasu. U određenim uvjetima vožnje po prvi put je u mogućnosti voziti poluautonomno, a na zahtjev su dostupna MULTIBEAM LED prednja svjetla. Svi modeli nove A-klase pokretani su novim i učinkovitim dizelskim i benzinskim motorima te je iskoristivost ovog modela, iako je Mercedes-Benz zadržao sportski izgled, povećana.

Vanjština nove A-klase odiše sportskim značajkama, dinamikom i emocijama. Progresivni dizajn prednjeg kraja s niskim poklopcem motora, vodoravnim LED svjetlima s kromiranim elementima te dnevnim pozicijskim svjetlima u obliku baklje osigurava emocionalno privlačni izgled. Istaknuta prednja maska s Mercedesovom zvijezdom, čija silueta se otvara prema dnu što je nasljedstvo prethodnika,
uključuje klinove u obliku dijamanta i središnju srebrnu prečku koja ističe sportsku notu ovog modela.

Uz koeficijent otpora zraka od 0,25 i prednji poprečni presjek (A) od 2,19 m2, nova A-klasa je aerodinamični lider u ovom segmentu.

A 2

Jedinstvena unutrašnja arhitektura posebno je oblikovana avangardnim dizajnom prednje ploče: po prvi put je uklonjen pokrov iznad instrumenata. Zahvaljujući tome, glavno tijelo prednje ploče u obliku krila izdužuje se od jednih do drugih vrata bez vizualnog diskontinuiteta. Široki zaslon je u potpunosti samostojeći. Dodatna istaknuta značajka su ventilacijski otvori sa sportskim izgledom turbine.

Prednja ploča podijeljena je u dva trodimenzionalna vodoravna dijela: donji dio je vizualno odvojen od glavnog tijela s ”utorom” te kao da lebdi ispred prednje ploče.

Potpuno samostojeći zaslon dostupan je u tri inačice:
• s dva 7-inčna zaslona (17,78 cm),
• s jednim 7- i jednim 10,25-inč

MBUX - Mercedes-Benz User Experience

Potpuno novi multimedijski sustav MBUX - Mercedes-Benz User Experience, koji prelazi u novu eru MercedesMe povezivosti. Na predstavljanju koje je u subotu, 16. lipnja, održano u prostoru Automobila Škojo u Osijeku istaknuta je jedinstvena značajka ovog sustava, odnosno njegova mogućnost da uči zahvaljujući umjetnoj inteligenciji. MBUX može se individualizirati i prilagođava se korisniku, čime se stvara emocionalna veza između vozila, vozača i putnika.

Njegove dodatne značajke uključuju široki zaslon kokpita visoke razlučivosti s uporabom na dodir, navigacijski zaslon s tehnologijom proširene stvarnosti te inteligentnu glasovnu kontrolu s prepoznavanjem prirodnog govora koja se aktivira ključnim riječima “Hej, Mercedes”. Dodirni zaslon dio je sveobuhvatnog MUBUX koncepta kontrole na dodir – trijade koja uključuje dodirni zaslon, dodirnu površinu na središnjoj konzoli i dodirne tipke na upravljaču.

MBUX je revolucija korisničkog iskustva u automobilu. Emotivno privlačne istaknute značajke ističu sveobuhvatnost kontrolne strukture i oduševljavaju izvrsnom 3D grafikom maksimalne razlučivosti koja se renderira, odnosno izračunava i prikazuje u stvarnom vremenu.

S novom generacijom informacijsko-zabavnog MBUX sustava pokrenute su nove i poboljšane Mercedes me connect usluge. To, između ostalog, uključuje navigacijske funkcije na temelju Car-to-X komunikacije (informacije koje se prenose od vozila do vozila, a koje registriraju senzori, npr. kočenje u nuždi, intervencija ESP® sustava ili ručno izvještavanje od strane vozača, na primjer, o nesreći) i
lociranja vozila, što olakšava pronalazak parkiranog vozila, kao i primanje poruke u slučaju da nešto udari u parkirano vozilo ili ako je odvučeno.

Kolekcija Mercedes me aplikacije može se kao ikona staviti na prikaz na praktičan način te slobodno sortirati na početnoj stranici, kao i ostale glavne aplikacije. Usto, u MBUX sustavu prikazuje se online sadržaj kao što su trenutačne cijene goriva ili dostupnost parkirnih mjesta u garažama. Online nadopuna je jednostavan način ubacivanja novog sadržaja u MBUX.

Novi CLS

Na predstavljanju novog CLS-a koje je u subotu, 16. lipnja, održano u prostoru Automobila Škojo u Osijeku istaknuto je da je automobil zapravo pionir novog dizajnerskog izričaja marke Mercedes-Benz, prepoznatljiv po svojim jasnim obrisima i diskretnim linijama. Njegov karakter obilježava okvir rešetke koji se širi prema podvozju i isturenom prednjem dijelu. Druge značajke obuhvaćaju široka, nisko
postavljena prednja svjetla i dvodijelna stražnja svjetla. Dizajn istodobno održava bezvremensku auru prvog modela CLS koji je iz novog modela i segmenta brzo postao dizajnerska ikona. Svi su modeli CLS opremljeni novim motorima: sa šest cilindara u redu i s četiri cilindra u redu, u dizelskoj i benzinskoj inačici. Baš kao i njegovi prethodnici, novi CLS pršti samouvjerenošću i sportskim duhom
uz uzoritu eleganciju: iznimno emotivno vozilo koje donosi impresivnu dugodometnu i akustičnu udobnost u kombinaciji s uzbudljivom tehnologijom bez premca.

CLS 4

Proizvodni program motora za CLS potpuno je nov.

• CLS 350 d 4MATIC (210 kW/286 ks, 600 Nm; potrošnja goriva pri mješovitoj vožnji od 5,6 l/100 km, emisije CO2 pri mješovitoj vožnji 148 g/km)
• CLS 400 d 4MATIC (250 kW/340 ks, 700 Nm; potrošnja goriva pri mješovitoj vožnji od 5,6 l/100 km, emisije CO2 pri mješovitoj vožnji 148 g/km)
• CLS d 450 4MATIC (270 + 16 kW/367 ks + 22 ks; potrošnja goriva pri mješovitoj vožnji od 7,5 l/100 km, emisije CO2 pri mješovitoj vožnji 178 g/km).

Sportski model CLS ima i udobnu stranu. Ovjes s funkcijom regulacije „AIR BODY CONTROL”, komande za veću udobnost „ENERGIZING” i najnovija generacija infotainment sustava s funkcijom „In-Car-Office”, s mogućnošću povezivanja pametnih telefona putem portala Mercedes-Benz Link plus dodatna opcija bežičnog punjenja. Dodirna podloga na središnjoj konzoli daje taktilne i akustične
povratne informacije prilikom rukovanja brojnim praktičnim funkcijama i postavkama.

Standardna oprema modela CLS je kao i obično iznimno bogata: značajke koje treba istaknuti obuhvaćaju LED prednja svjetla visokih performansi, 18 inčne naplatke kotača od lake legure s kombiniranim gumama, sustav za zadržavanje u prometnom traku, sustav za pomoć pri regulaciji brzine, 12,3 inčni zaslon medijskog sustava, ukrasno osvjetljenje u unutrašnjosti, uključujući osvijetljene uvodnike zraka, usluge Mercedes me connect i komunikacijski modul sa značajkom LTE.

Luksuzna unutrašnjost modela CLS Coupé impresionira svojim čistim osnovnim linijama i ističe se senzualnim i gracioznim obrisima vanjštine. Odabir visokokvalitetnih materijala pokazuje zavidnu razinu završne obrade.

Sportski i prošireni kokpit u kombinaciji s korištenim bojama stvara dojam iznimne prostranosti. Za sveukupan dojam gracioznosti, valovite linije dizajna unutrašnjosti idu od prednjih do stražnjih vrata i otvaraju se prema B stupovima. Nova istaknuta značajka su ukrasna svjetla u unutrašnjosti, osvijetljeni uvodnici zraka nalikuju mlaznicama turbina zrakoplova. Sportski je izgled dodatno naglašen sjedalima
s ručnom završnom obradom. Na zahtjev kupca dostupan je kokpit sa zaslonom „Widescreen”, s dva 12,3 inčna zaslona smještena ispod zajedničkog, jednodijelnog staklenog pokrova. Središnja konzola s vidljivim godovima ili drvetom u visokom sjaju izgleda kao da lebdi zahvaljujući površinskoj ukrasnoj oblozi.

Na potpuno digitalnom kokpitu vozač može prema vlastitim željama konfigurirati sadržaj informacija sukladno vlastitim potrebama i situacijama u vožnji.

  


Izdvojeno

Reci što misliš!