Turizam u Slavoniji i Baranji ima potencijala, ali nedostaje promocije
Vodeća turistička organizacija u Hrvatskoj, tvrtka Atlas prepoznala
je Slavoniju i Baranju kao turističku destinaciju koja je za
razliku od Jadrana otvorena tijekom cijele godine.
U ovom dijelu Hrvatske vide veliki potencijal, a o tome razgovarali su danas u sjedništu županije.
Osječko-baranjska županija u posljednjih je nekoliko godina puno truda, ali i novaca uložila u razvoj kontinentalnog turizma. Rezultati su vidljivi, potvrdili su to i gosti iz tvrtke Atlas kojima je strateški cilj upravo Slavonija i Baranja.
Pogledajte: Predstavljamo restoran Kormoran
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
''U pitanju je redovito godišnje ispitivanje radionavigacijskih uređaja'', istaknuli su iz Zračne luke Osijek
-
-
U igri Joker igrač iz Osijeka osvojio je 6000 eura
Slavonija i Baranja nemaju dovoljno promocije u inozemstvu i to je nešto na čemu se treba raditi u budućnosti, a u čemu poslovni interes vidi i županija i tvrtka Atlas. Također, zajednički treba raditi na povezivanju plave i zelene Hrvatske i to korištenjem osječke zračne luke.
Župan osječko-baranjski Šišljagić smatra kako, osim Croatie airlansa, ni Ministarstvo turizma nema dovoljno sluha za kontinentalni turizam i ne shvaćaju mogućnosti i potencijale ovoga dijela Hrvatske. To je nešto što treba promjeniti, a nada se, učinit će to zajedničkim snagama.
Više o svemu pogledajte u video prilogu.
{youtube}6QQ8r-g8E2w{/youtube}
Tekst i video: STV
Izdvojeno
-
Ukupno je u Hrvatskoj 399 lokacija s kamerama, a u Slavoniji i Baranji je njih 79
-
Bez obzira na poskupljenje općenitih životnih troškova, studenti u Osijeku imaju privilegiju relativno stabilnih cijena najma stanova
-
Olga ne planira napustiti Osijek, a u Ukrajinu odlazi samo u okviru posjeta rodbini i prijateljima
-
Reci što misliš!