Vukovarska poduzetnica: Od jedinstvene inovacije menstrualnih uložaka do otvaranja tvornice
Izgradnja tvornice bilo gdje danas u Hrvatskoj, te pokretanje domaće proizvodnje, nosi gotovo utopijski prizvuk, posebice u hrvatskom gospodarskom krajobrazu koji je zaboravio kako izgleda ta vrsta investicije. No, upravo na nju se odlučila članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra, Dina Vukičević (50) iz Vukovara.
Zahvaljujući prijateljstvu s 45-godišnjom Litvankom Vilmante
Markeviciene, poduzetnicom i inovatoricom koja je osmislila i
kreirala ekološke, antialergijske i biorazgradive Gentle Day
menstrualne uloške, krenula je međunarodna poslovna suradnja, a
zatim i cijela "oluja poslovnih planova" kako za hrvatsko, tako i
međunarodno tržište. A sve na temelju proizvoda, kojeg je kao
rijetko do sada - inovativno unaprijedila i kreirala žena, za
razliku od većine slučajeva kada su to činili muškarci.
- Vilmante Markeviciene, moja poslovna partnerica i vlasnica
brenda te istoimene međunarodne tvrtke Gentle Day čije je
sjedište u Chicagu, zahvaljujući praćenju inovacija na svjetskom
tržištu, te primjenom istih u svom proizvodu - Gentle Day
menstrualnim ulošcima, doživjela je veliki uspjeh na američkom
tržištu zbog brojnih iznimnih karakteristika koje je
implementirala u svoj proizvod i koje su žene s radošću dočekale.
Povezala nas je želja da njezin izum, te moju prodavačko -
poduzetničku aktivnost povežemo kako bi i u Europu donijeli
ekološke, antialergijske i biorazgradive Gentle Day menstrualne
uloške, s ciljem da ga i žene na ovom kontinentu upoznaju,
posebice jer je iznimno tražen i rado korišten u SAD-u. S ideje
krenula sam u realizaciju, za početak kroz prodaju i plasman
Gentle day menstrualnih uložaka za Hrvatsku, te države regije, no
planova je puno, uz ostalo i da ih sama proizvodim - opisuje
Dina Vukičević, vlasnica tvrtke Gentle day Hrvatska.
S riječi na djela poduzetnica Dina Vukičević, brzo je prešla i
kaže, sad se više ne zaustavlja. Na Dan žena 08. ožujka ove
godine na Kongresu poduzetnica kojega je organizirao Virtualni
ženski poduzetnički centar, prvi je puta sa svojim Gentle day
timom predstavila ženama u Hrvatskoj menstrualne uloške koji su
već "pokorili" svojim odlikama i kvalitetama američko
tržište.
- Od prvih industrijskih higijenskih uložaka, proizvedenih u
SAD-u prije 122 godine, koje su većinom kreirali muškarci,
napokon je došlo vrijeme da taj posao preuzmu žene. I to mi je
bila prva misao kada sam promišljala što i kako napraviti za
početak s Gentle day ulošcima za hrvatsko tržište. Kad smo ih
predstavili prvi puta ove godine 08. 03. na Kongresu
poduzetnica u Zagrebu, baš simbolički na Dan žena, kad sam
vidjela sve te pozitivne dojmove i impresije žena na naš proizvod
znala sam da tu ne smijem stati, nego da trebamo krenuti dalje.
Iz prodaje u proizvodnu, što više od hrvatskih sirovina te što
više uz pomoć hrvatske pameti i znanja - jasna je o svojim
poduzetničkim planovima Dina Vukičević.
To u prvom redu za ovu poduzetnicu znači samo jedno -
gradnju i otvaranje tvornice u Vukovaru gdje
živi s 21-godišnjom kćerkom Miriam, studenticom trgovine na
vukovarskom Veleučilištu Lavoslav Ružička, uz supruga Aleksandara
Vukičevića (48), koji je u Gentle day timu zadužen za logistiku.
Dio Gentle day tima je i brand menadžerica, Vukovarka Jelena
Fabijanac (31), a pravu ekipu tek s početkom gradnje tvornice
planiraju "oformiti" za velike planove i njihovu
realizaciju.
- Očekuje nas puno posla jer pred nama je velika inovacija
koju za ovo tržište tek treba predstaviti i kupce upoznati, u
prvom redu žene, jer Gentle day čini veliki napredak u higijeni
za vrijeme mjesečnog ciklusa, zdravstveno su iznimno
prihvatljivi, imaju veliku moć upijanja, u potpunosti su
napravljeni od prirodnih materijala, pa nema alergija niti
neželjenih posljedica. Kako sam građevinska tehničarka po struci,
s dva desetljeća poduzetničkog staža, smatram da je sasvim
logičan izbor aktivnosti bio da osim prodaje idemo i na
proizvodnju u vlastitoj tvornici. U njoj ćemo prioritet prilikom
zapošljavanja dati ženama koje su dugo godina nezaposlene, te
ukoliko su bez posla i ujedno starije od 40 godina jer će im to
biti prilika da da odu s burze rada - najavljuje direktorica
tvrtke Gentle Day.
Zanimljivo kako je ideju o otvaranju tvornice u Vukovaru imala
prije par godina, no ističe, da tržište tada nije bilo spremno za
ovaj revolucionarni proizvod kojega je osmislila žena.
- Zapravo smo ispitivali tržište koje, čini se, prije
nekoliko godina kada smo prvi puta krenuli u "Gentle day" akciju,
nije bilo spremno prihvatiti proizvod. No ipak, s godinama smo
svi postali ekološki osvješteniji, pa smo se 2016. opet vratili
ekološkim ulošcima jer su u svom sastavu od osam slojeva - svi su
biorazgradivi. Osnovni materijal je stopostotni pamuk u koji je
utkan mineral turmalin. On u dodiru s kožom i toplinom stvara
negativne ione - a oni pak sprečavaju razmnožavanje bakterija i
neugodan miris, ublažavaju bolove i stvaraju osjećaj ugode.
Bioželatina ima veliku moć upijanja i uložak se može koristiti
čak osam sati prije negoli ga je potrebno promijeniti. Jedan
uložak, zapravo zamjenjuje tri do četiri uobičajena uloška.
Gornji sloj je mekan i uvijek suh, a donji sloj je izrađen od
prozračnog gorteksa koji koži dopušta da diše. Posebnost je ovih
uložaka u odnosu na klasične napravljene od umjetnih materijala
(kojima za razgradnju treba i stotinjak godina), da se u prirodi
razgrađuju već za desetak sati, a kako želatina nije životinjskog
nego biljnog podrijetla, Gentle Day ulošci su i potpuno veganski
proizvod. I vjerujemo uskoro s naznakom Made in Croatia -
naglašava Dina Vukičević.
Gentle day ulošci u Hrvatskoj se zasad mogu kupiti putem web
shopa www.gentleday.hr i to
kroz tri vrste proizvoda: svakodnevni (u pakiranju je 30 komada),
dnevni (s 10 komada) i noćni (osam komada) za mjesečnicu. Cijena
jednog pakiranja iznosi 37,50 kuna, te se najčešće naručuje
komplet od sve tri vrste, što je dovoljno za jedan mjesec.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Kočiš će se priključiti Mariu Mihalju i Stjepanu Vukadinu u novoj sezoni Masterchefa
-
Na predstojećem izboru Miss Universe Hrvatske 2024. natječe se 15 lijepih i pametnih djevojaka
-
Izdvojeno
-
Ukupno je u Hrvatskoj 399 lokacija s kamerama, a u Slavoniji i Baranji je njih 79
-
Bez obzira na poskupljenje općenitih životnih troškova, studenti u Osijeku imaju privilegiju relativno stabilnih cijena najma stanova
-
Olga ne planira napustiti Osijek, a u Ukrajinu odlazi samo u okviru posjeta rodbini i prijateljima
-
Reci što misliš!