Slavonija nije ni Slovenija ni Slovačka: Počinje brendiranje Slavonije kao turističke destinacije
Slavonija nije ni Slovenija ni Slovačka, ali turisti iz mnogih država često izjednačavaju ili zamjenjuju te pojmove i područja, i to je samo jedan od problema u stvaranju prepoznatljivosti, odnosno brenda Slavonije kao turističke destinacije.
Brend Slavonija zapravo ne postoji, pa su se na inicijativu župana Osječko-baranjske županije Ivana Anušića danas (9. veljače 2018. godine) u Osijeku sastali predstavnici svih pet slavonskih županija, a sastanak su vodili zamjenik župana Petar Lagator i v.d. pročelnica Upravnog odjela za kontinentalni turizam Ivana Čandrlić Dankoš. Bio je to inicijalni sastanak kako bi se utvrdilo da li kod svih županija postoji spremnost za zajednički nastup i stvaranje takvog brenda, što je u cijelosti potvrđeno, te dogovorile daljnje aktivnosti.
Neposredan povod za udruživanje pet slavonskih županija u stvaranju brenda potaknuto je i mogućnošću korištenja sredstava Hrvatske turističke zajednice, koja je u financijskom planu za ovu godinu predvidjela usmjeravanje milijun kuna za brendiranja. Osim toga, u Osječko-baranjskoj županiji je ove godine ustrojen Upravni odjel za kontinentalni turizam čiji je temeljni cilj upravo prerastanje velikih turistički potencijala u realne projekte, koji bi se mogli još uspješnije razvijati svima korisnim zajedničkim pristupom pet slavonskih županija. Sličnih pokušaja već je bilo, no uvijek su ostajali na početnoj inicijativi i pojedinačnim projektima, a na današnjem sastanku je potvrđeno da sada postoji politička volja i financijski potencijal, ali i početni podaci i aktivnosti da se turistički razvoj Slavonije povede po modelima sličnim bavarskom, tirolskom i drugih razvijenih turističkih destinacija.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
-
U igri Joker igrač iz Osijeka osvojio je 6000 eura
-
Otežan je promet na zapadnoj obilaznici zbog prometne nesreće
Sudionici sastanka suglasni su da za brendiranje Slavonije treba koristiti znanja osječkog Sveučilišta, osobito istraživanja i radove profesora Ekonomskog fakulteta u Osijeku, s kojima će se ubrzo organizirati radni sastanak. Istovremeno će se zatražiti sastanak s čelnicima Hrvatske turističke zajednice na komu bi predstavnici svih pet županija iznijeli zajednički prijedlog te zatražili potporu krovne turističke organizacije Hrvatske. Naravno, uspjeh ovog projekta ovisi i o angažiranju županijskih i gradskih turističkih zajednica i ureda te će i njihovi predstavnici biti izravno uključeni u daljnje aktivnosti.
Na sastanku je upozoreno i na niz detalja koje treba sistematizirati kako bi inicijativa dobila konkretne okvire i usmjerenje na suštinu. Potrebno je tako sadržajno utvrditi što se i kako želi brendirati, stvara li se turistički brend regije, ili prehrambene proizvodnje regije, koje sadržaje prezentirati i kako, što zapravo čini identitet regije i po čemu je trenutno prepoznatljivo područje Slavonije, Baranje i Srijema, kako prirodne i povijesne resurse uzdići od „mrtvog kapitala“ do primamljivih turističkih sadržaja, kako prepoznatljivost po hrani i piću proširiti i na druge sadržaje, a istovremeno ublažiti ili promijeniti lošu sliku koju ostavljaju napušteni i devastirani objekti, kako repozicionirati Zračnu luku Osijek, kako iskoristiti dobre rezultate lovnog i ribolovnog turizma, cikloturizma, kako unaprijediti smještajne kapacitete, razviti kampove, kako se približiti turističkim agencijama…
SiB.hr
Izdvojeno
-
Ukupno je u Hrvatskoj 399 lokacija s kamerama, a u Slavoniji i Baranji je njih 79
-
Bez obzira na poskupljenje općenitih životnih troškova, studenti u Osijeku imaju privilegiju relativno stabilnih cijena najma stanova
-
Olga ne planira napustiti Osijek, a u Ukrajinu odlazi samo u okviru posjeta rodbini i prijateljima
-
Reci što misliš!