Vijesti / Ostalo

HTZ novi ignorantskim spotom naljutio Slavonce i Baranjce

HTZ novi ignorantskim spotom naljutio Slavonce i Baranjce

Prije desetak dana Osijek i Baranja su na Danima Hrvatskog Turizma, održanima u Malom Lošinju, nagrađeni su od strane Hrvatske turističke zajednice.

Osijek je tako postao najuspješnija turistička destinacija kontinentalne Hrvatske za 2017. godinu, a Baranja je proglašena najboljom ruralnom destinacijom. Jučer je pak od strane HTZ-a stigla nova "čestitka" Osijeku i Slavoniji i Baranji. Naime, u promo spotu dugom 2:53 minute, Slavonija (bez Baranje) je zastupljena čak 15 sekundi, a ništa bolje nisu prošle ni neke druge regije poput Međimurja, Srijema, Varaždina pa čak i perjanice hrvatskog turizma Istre.

>>> Osijek najuspješnija kontinentalna, a Baranja najbolja ruralna destinacija u 2017. godini

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Takav ignorantski stav HTZ-a prema Slavoniji i Baranji izazvao je i reakcije brojnih žitelja ovog kraja: "Kao da jedino Jadran postoji, Slavonija i Baranja zanemarene, sramotno! Koliko tek ljepota naša regija ima..." samo je jedan od komentara na spot koji će se zasigurno vrtjeti na brojnim svjetskim kanalima.

I ne bi tu bilo ništa čudno da primjerice HTZ nije u jednom od svojih prethodnih spotova u potpunosti obrisao Baranju s karte Hrvatske, a u spotu koji predstavlja Slavoniju prikazao kadrove koji uopće nisu snimljeni u Slavoniji. Zbog toga smo od njih zatražili komentar.

''Novi promotivni spot sniman je na različitim prepoznatljivim lokacijama u Hrvatskoj, a u samim počecima promotivnog spota zastupljeni su kadrovi turističkog klastera Slavonije u kojima su istaknuti neki od glavnih turističkih aduta Slavonije poput gastronomije (6 sekundi videa, op.a.). Nažalost, radi vremenske ograničenosti promotivnih spotova nije moguće u istima prikazati sve ljepote, atraktivnosti i destinacije Hrvatske te su u ovom spotu većim dijelom zastupljene destinacije koje su najprepoznatljivije potencijalnim turistima, kao i destinacije/lokacije koje su u određenoj vezi s akterima u samom spotu," kažu u HTZ i na neki način potvrđuju razloge za nastanak ovog teksta.

>>> VIDEO Pogledajte najnoviji promotivni spot Hrvatske turističke zajednice

Vjerujemo kako već veliki broj ljudi u svijetu jako dobro prepoznaje dubrovačke zidine, kao što i prepoznaje hrvatske sportske vedete koji se nalaze u spotu, ali zar ne bi uloga HTZ-a treba biti takva da razvija sve grane turizma podjednako?! Zašto se spotom najviše promoviraju lokacije koje su svoje maksimalne turističke kapacitete već i premašile? Godinama se upravo Slavonija, a posebice Baranja, spominju kao neotkriveni turistički raj i umjesto da se svijetu pokažu njezine ljepote uz početnih, već navedenih šest sekundi videa, dobijemo još devet sekudni u kojima se na čak jednu sekundu može vidjeti katedrala u Đakovu te Mario Mandžukić u ugodnom druženju negdje u Brodskoj Posavni.

Za komentar smo upitali i odgovorne u lokalnim turističkim zajednicama, ali je njihov neformalni odgovor kako se nadaju da će se ovakav stav njihove središnje ustanove s vremenom promijeniti. 

"Lobiranje i rad turističkih djelatnika s našeg područja je ključan za promjenu ove percepcije Slavonije. Nažalost, broj djelatnika u lokalnim uredima HTZ-a je mali i možda i nekvalitetno ekipiran za nešto više," kaže nam jedan od djelatnika HTZ-a koji je želio ostati anoniman prije negoli je dodao: ''Još puno mi moramo učinit da zaslužimo više od tih par sekundi. Puno! Prvo mijenjat ljude koji su to trebali predvidjet, a tek onda udariti po središnjem uredu HTZ-a".

Bilo kako bilo, nama ostaje za nadati se kako će Osijek i ostatak Slavonije i Baranje uspjeti stvoriti uspješnu turističku priču za koju svakako postoji velik potencijal uz puno rada, ali i puno više podrške na lokalnoj i nacionalnoj razini.

SiB.hr

   


Izdvojeno

Reci što misliš!