Vijesti / Ostalo

Uniline: Slavonija ima priliku postati atraktivna cjelogodišnja destinacija

Uniline: Slavonija ima priliku postati atraktivna cjelogodišnja destinacija

S obzirom na svoje prirodne ljepote, povijesne i kulturne znamenitosti te eno-gastro specijalitete, vrijeme je da Slavonija započne intenzivnije koristiti turističke potencijale te u konačnici izraste u cjelogodišnju i atraktivnu turističku destinaciju.

Upravo iz tog razloga, Uprava Unilinea vodećeg hrvatskog turističkog operatora, odlučila je da obići Osječko-baranjsku i Vukovarsko-srijemsku županiju te sagleda mogućnost za razvoj višednevnih destinacijskih i dnevnih izletničkih programa. “Destinaciju za naš team building odabrali smo Slavoniju kako bi joj dali poslovni i društveni obol s obzirom na naš know – how i kanale prodaje kojima raspolažemo'' izjavio je Boris Žgomba, predsjednik Uprave Unilinea, Potpredsjednik Europskog udruženja i nacionalnih udruga političkih agencija i touroperatora, Predsjednik Udruženja putničkih agencija pri HGK-u te dugogodišnji član Vijeća Hrvatske turističke zajednice, povodom skorašnjeg dolaska Unilineovog tima u Slavoniju.

Unilineov top management obići će, od srijede 11.10.2017. do subote 14.10.2017. šire područje Belog Manastira, Vukovara i Osijeka te razgovarati s predstavnicima ovih dviju županija i pojedinih gradova te ureda turističkih zajednica spomenutih županija i gradova.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Uniline, koji u svom portfelju raspolaže i franšiznom Europcara, rent a car operacijom s više od 1.200 vozila u svojoj floti, vodeći je hrvatski turistički touroperator koji godišnje po različitim osnovama pruža turističke usluge preko 350 tisuća gostiju u Hrvatskoj i regiji jugo istočne Europe.
 
One stop turistička kompanija

Ulaskom u upravljanje prodajnim procesima i cjelovitim poslovanjem hotela (hotelskim managementom), kompanija se transformira u zaokruženu poslovnu turističku grupaciju odnosno, one stop turističku kompaniju.

S glavnim sjedištem u Puli, poslovnim centrom u Zagrebu, poslovnicama diljem Hrvatske i uredima u Sloveniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini, uredima u Kini (Shanghai) i Južnoj Koreji (Seoul) te predstavništvima u Japanu i Tajlandu, kompanija je postala prepoznatljiv igrač u međunarodnim razmjerima. U posljednjih nekoliko godina, značajan fokus stavljen je i na tržište SAD-a, Kanade te Australije.

  


Izdvojeno

Reci što misliš!