Uniline: Slavonija ima priliku postati atraktivna cjelogodišnja destinacija
S obzirom na svoje prirodne ljepote, povijesne i kulturne znamenitosti te eno-gastro specijalitete, vrijeme je da Slavonija započne intenzivnije koristiti turističke potencijale te u konačnici izraste u cjelogodišnju i atraktivnu turističku destinaciju.
Upravo iz tog razloga, Uprava Unilinea vodećeg hrvatskog turističkog operatora, odlučila je da obići Osječko-baranjsku i Vukovarsko-srijemsku županiju te sagleda mogućnost za razvoj višednevnih destinacijskih i dnevnih izletničkih programa. “Destinaciju za naš team building odabrali smo Slavoniju kako bi joj dali poslovni i društveni obol s obzirom na naš know – how i kanale prodaje kojima raspolažemo'' izjavio je Boris Žgomba, predsjednik Uprave Unilinea, Potpredsjednik Europskog udruženja i nacionalnih udruga političkih agencija i touroperatora, Predsjednik Udruženja putničkih agencija pri HGK-u te dugogodišnji član Vijeća Hrvatske turističke zajednice, povodom skorašnjeg dolaska Unilineovog tima u Slavoniju.
Unilineov top management obići će, od srijede 11.10.2017. do subote 14.10.2017. šire područje Belog Manastira, Vukovara i Osijeka te razgovarati s predstavnicima ovih dviju županija i pojedinih gradova te ureda turističkih zajednica spomenutih županija i gradova.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Oba dva slučaja dogodila su se na odmorištu Dragalić na autocesti A3
-
Na području cijele Policijske uprave osječko-baranjske 19. travnja će se provesti pojačani 24-satni nadzor brzine kretanja vozila
-
Pogledajte kako su glasali birači u Osječko-baranjskoj županiji
Uniline, koji u svom portfelju raspolaže i franšiznom Europcara,
rent a car operacijom s više od 1.200 vozila u svojoj floti,
vodeći je hrvatski turistički touroperator koji godišnje po
različitim osnovama pruža turističke usluge preko 350 tisuća
gostiju u Hrvatskoj i regiji jugo istočne Europe.
One stop turistička kompanija
Ulaskom u upravljanje prodajnim procesima i cjelovitim
poslovanjem hotela (hotelskim managementom), kompanija se
transformira u zaokruženu poslovnu turističku grupaciju odnosno,
one stop turističku kompaniju.
S glavnim sjedištem u Puli, poslovnim centrom u Zagrebu, poslovnicama diljem Hrvatske i uredima u Sloveniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini, uredima u Kini (Shanghai) i Južnoj Koreji (Seoul) te predstavništvima u Japanu i Tajlandu, kompanija je postala prepoznatljiv igrač u međunarodnim razmjerima. U posljednjih nekoliko godina, značajan fokus stavljen je i na tržište SAD-a, Kanade te Australije.
Izdvojeno
-
Ukupno je u Hrvatskoj 399 lokacija s kamerama, a u Slavoniji i Baranji je njih 79
-
Bez obzira na poskupljenje općenitih životnih troškova, studenti u Osijeku imaju privilegiju relativno stabilnih cijena najma stanova
-
Olga ne planira napustiti Osijek, a u Ukrajinu odlazi samo u okviru posjeta rodbini i prijateljima
-
Reci što misliš!