FlixBus rekordi: U odnosu na ljeto 2016., broj putnika u Hrvatskoj se utrostručio
Iako je FlixBus na hrvatskom tržištu tek nešto više od godine dana, postao je pionir u broju prevezenih putnika. U odnosu na ljetne mjesece 2016. godine, FlixBus je utrostručio broj putnika ove sezone.
Pozitivan trend osjeća se i na globalnoj razini. U susjednoj
Italiji gdje je FlixBus nedavno proslavio dvije godine, a s kojom
je Hrvatska sada izuzetno dobro povezana (primjerice s Rimom,
Venecijom, Milanom, Torinom…), broj putnika narastao je za 70%
dok je u Europi, uzimajući u obzir sve države u kojima je FlixBus
prisutan, broj putnika narastao za 30%.
Uz glavni grad Zagreb, za FlixBus putnike najpopularnije
destinacije i ove su sezone bile Split, dok su se Rijeka i Pula
popele visoko na ljestvici popularnih destinacija. Nešto se
promijenio i redoslijed top destinacija u smjeru inozemstva, tako
da su uz München, nove top destinacije postale Ljubljana, Beč i
Budimpešta.
˝Naš pristup tradicionalnom putovanju autobusima u potpunosti
je promijenio način putovanja. Uspjeli smo autobuse, kao nužno
prijevozno sredstvo, u nešto više od godine dana, pretvoriti u
cool način putovanja po prihvatljivim cijenama s visokom razinom
usluge.˝ - izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja
poslovanja za FlixBus CEE regiju.
Iako je ostatak Europe odavno prigrlio ovakav način putovanja,
Hrvatskoj je FlixBus bio tek početak svih digitalnih novina na
tržištu u autobusnoj tradicionalnoj industriji. Planiranje
putovanja i kupovanje karata preko pametnih telefona,
identifikacija putnika putem QR koda kupljene online karte, mreža
linija koja spaja 26 europskih zemalja te više od 1.200
destinacija koje su dostupne svima putem besplatne mobilne
aplikacije ili web stranice, samo su dio procesa putovanja kojeg
su nove generacije putnika prihvatile od samih početaka.
Poslovni model koji stavlja putnika u središte
strategije
Europski autobusni operater FlixBus, krenuo je kao start-up 2013.
godine i od tada nudi novi način udobnog i zelenog putovanja za
svačiji džep. Ovaj poslovni model oduvijek je putnika stavljao u
središte strategije razvoja te s pametnim mrežnim planiranjem
autobusnih linija i stalnim ulaganjem u najviše tehnološke
inovacije, FlixBus je kreirao najveću međunarodnu mrežu linija
diljem Europe s preko 200.000 dnevnih veza, kroz 26 europskih
zemalja u 1.200 destinacija. Mrežno planiranje, korisnička
služba, upravljanje kvalitetom, marketing i prodaja kao i razvoj
poslovanja kojim upravljaju timovi FlixBusa, u kombinaciji s
iskustvom i kvalitetom domaćih autobusnih partnera koji su
odgovorni za svakodnevne vožnje i sigurnost na cestama, putnicima
je omogućen besplatan Wi-Fi, utičnice pored sjedala, više
prostora između sjedala, besplatna prtljaga te mogućnost promjene
i otkaza rezervacije do 15 minuta prije polaska, online kupovina
karata bez čekanja u redovima na blagajnama kao i identifikacija
putnika samo putem QR koda i pametnog telefona. Zahvaljujući svim
ovim mogućnostima putovanja po prihvatljivim cijenama, FlixBus do
kraja godine očekuje više od 100 milijuna prevezenih putnika
diljem Europe.
Izdvojeno
-
Dulje vruće sezone i rjeđi mrazevi značili su da je postala virusna bolest koju najbrže šire komarci u svijetu, a uzima maha i u Europi
-
Ukupno je u Hrvatskoj 399 lokacija s kamerama, a u Slavoniji i Baranji je njih 79
-
Bez obzira na poskupljenje općenitih životnih troškova, studenti u Osijeku imaju privilegiju relativno stabilnih cijena najma stanova
-
Olga ne planira napustiti Osijek, a u Ukrajinu odlazi samo u okviru posjeta rodbini i prijateljima
Reci što misliš!