Vijesti / Ostalo

U šoping-centrima godišnje trošimo 12 milijardi kuna

U šoping-centrima godišnje trošimo 12 milijardi kuna

Na ljestvici 38 zemalja Europe, Srednjeg istoka i Afrike, u koje se internacionalni brendovi planiraju širiti u 2011. godini, Hrvatska se nalazi na 20. mjestu atraktivnosti za ekspanziju, pokazuje istraživanje tvrtke CB Richard Ellis Hrvatska, prenosi časopis Lider.

Najzanimljivija je za ekspanziju i dalje Njemačka, gdje se planira širiti 41 posto od 212 vodećih trgovaca, a slijede je Poljska i Francuska. Prema podacima CBRE-a, broj trgovačkih kvadrata na tisuću stanovnika u Hrvatskoj trenutno je veći nego prosjek u 27 zemalja EU. Hrvatska ima 900 tisuća kvadrata trgovačkih centara, a Zagreb čak 300 tisuća.

U odnosu na ukupan broj trgovačkih kvadrata u Europi možemo zaključiti da je tržište Hrvatske zasićeno. Postoje još pojedini gradovi gdje postoji potražnja, no četiri najveća grada u Hrvatskoj, pogotovo s projektima u razvoju, zasićena su trgovačkim kvadratima”, kazao je Emanuel Bakić iz CBRE-a za Lider.

Istraživanja austrijske agencije RegioPlan Consulting govore da Hrvati troše na odjeću više od svih u središnjoj Europi. Prosječno hrvatsko kućanstvo, prema tom istraživanju, na odjeću izdvoji oko 930 eura na godinu, dok Slovaci potroše 750, Česi 580, a Poljaci tek 520 eura. Prema nekim procjenama, Hrvati u šoping-centrima godišnje 'ostave' čak 12 milijardi kuna, piše Lider.

IZVOR:
Glas Slavonije 


Izdvojeno

Reci što misliš!