Vijesti / Osijek

Osječanki u trgovini cipele naplatili dvostruko od oglašenog pa joj nisu htjeli dati povrat novca

Osječanki u trgovini cipele naplatili dvostruko od oglašenog pa joj nisu htjeli dati povrat novca

Doba je godine kad nas plakati u izlozima trgovina bombardiraju porukama o velikim sniženjima, ali da ti plakati znaju bit zavaravajući uvjerila se i jedna Osječanka.

Naime, kako piše Glas Slavonije, ona je umalo bila prisiljena platiti cipele dvostruko više nego što ih je oglašavao plakat na ulazu u prodavaonicu u jednom osječkom trgovačkom centru.

- Na plakatu je jasno pisalo ‘50 posto na sve‘. Izabrala sam cipele na kojima je bila istaknuta cijena od 560 kuna i odnijela ih na blagajnu, očekujući da ću ih platiti 280 kuna, požalila se Osječanka za Glas Slavonije i dodala kako je tad nastala strka jer se na računu pojavio puni iznos koji ona nije željela platiti. 

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Kako objašnjavaju iz "Potrošački forum" riječ je o zavaravajućoj poslovnoj praksi-

- Ako je na plakatu u izlogu izričito pisalo ‘sniženje na sve‘ i ako nije nigdje bilo navedeno da ta akcija isključuje neke artikle, to je onda klasično zavaravanje potrošača, odnosno zavaravajuća poslovna praksa koja je regulirana člankom 33 Zakona o zaštiti potrošača. Bez obzira na to što je na kupljenom artiklu bila samo jedna cijena, jer ako su gospođu zanimale samo te cipele i nije gledala druge na kojima su možda bile istaknute obje cijene, ona nije nikako mogla pretpostaviti da su neki proizvodi isključeni iz akcije. No, ako je i gledala druge artikle s dvije cijene, nije morala nužno primijetiti razliku ako se vodila oglašenim u izlogu. Nažalost, već je postala praksa da se trgovci od ovakih situacija ograđuju napomenama pri dnu plakata o isključivanju dijela asortimana. Zna se dogoditi da potrošač uopće ne primijeti takve napomene jer su tiskane sitnim slovima, pa trgovci u ovakvim sporovima budu u pravu, komentira slučaj Dunja Mak iz udruge "Potrošački forum", prenosi Glas Slavonije.

Mak savjetuje kako bi u ovakvim slučajevima najbolje bilo prvo fotografirati plakat, a zatim i čitav izlog na kojem se taj plakat nalazi. Potom valja napisati prigovor, uz njega priložiti tu fotografiju i tražiti pisanim putem od trgovca da proizvod naplati po sniženoj cijeni uz povrat preplaćenog novca. Ako se trgovac ogluši na ovakav prigovor treba ga prijaviti tržišnoj inspekciji.

SiB.hr/Glas Slavonije
FOTO: Dusko Jaramaz/PIXSELL

 


Izdvojeno

Reci što misliš!