Osječanki u trgovini cipele naplatili dvostruko od oglašenog pa joj nisu htjeli dati povrat novca
Doba je godine kad nas plakati u izlozima trgovina bombardiraju porukama o velikim sniženjima, ali da ti plakati znaju bit zavaravajući uvjerila se i jedna Osječanka.
Naime, kako piše Glas Slavonije, ona je umalo bila prisiljena platiti cipele dvostruko više nego što ih je oglašavao plakat na ulazu u prodavaonicu u jednom osječkom trgovačkom centru.
- Na plakatu je jasno pisalo ‘50 posto na sve‘. Izabrala sam cipele na kojima je bila istaknuta cijena od 560 kuna i odnijela ih na blagajnu, očekujući da ću ih platiti 280 kuna, požalila se Osječanka za Glas Slavonije i dodala kako je tad nastala strka jer se na računu pojavio puni iznos koji ona nije željela platiti.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Povećanju današnjeg broja posjetitelja zasigurno doprinosi i Zeleni četvrtak, manifestacija kojom se želi potaknuti građane na, prije svega, usvajanje zdravih prehrambenih navika
-
-
Na naizgled jednostavno pitanje kandidat je ponudio potpuno neočekivani odgovor
Kako objašnjavaju iz "Potrošački forum" riječ je o zavaravajućoj poslovnoj praksi-
- Ako je na plakatu u izlogu izričito pisalo ‘sniženje na sve‘ i ako nije nigdje bilo navedeno da ta akcija isključuje neke artikle, to je onda klasično zavaravanje potrošača, odnosno zavaravajuća poslovna praksa koja je regulirana člankom 33 Zakona o zaštiti potrošača. Bez obzira na to što je na kupljenom artiklu bila samo jedna cijena, jer ako su gospođu zanimale samo te cipele i nije gledala druge na kojima su možda bile istaknute obje cijene, ona nije nikako mogla pretpostaviti da su neki proizvodi isključeni iz akcije. No, ako je i gledala druge artikle s dvije cijene, nije morala nužno primijetiti razliku ako se vodila oglašenim u izlogu. Nažalost, već je postala praksa da se trgovci od ovakih situacija ograđuju napomenama pri dnu plakata o isključivanju dijela asortimana. Zna se dogoditi da potrošač uopće ne primijeti takve napomene jer su tiskane sitnim slovima, pa trgovci u ovakvim sporovima budu u pravu, komentira slučaj Dunja Mak iz udruge "Potrošački forum", prenosi Glas Slavonije.
Mak savjetuje kako bi u ovakvim slučajevima najbolje bilo prvo fotografirati plakat, a zatim i čitav izlog na kojem se taj plakat nalazi. Potom valja napisati prigovor, uz njega priložiti tu fotografiju i tražiti pisanim putem od trgovca da proizvod naplati po sniženoj cijeni uz povrat preplaćenog novca. Ako se trgovac ogluši na ovakav prigovor treba ga prijaviti tržišnoj inspekciji.
SiB.hr/Glas Slavonije
FOTO: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Izdvojeno
-
Donosimo vam recept za skuhati pravi baranjski fiš paprikaš i domaću tjesteninu
-
Moša je oduvijek bila poznata i kao pravi gradski kvart iliti, bolje rečeno, firtl u kojemu su živjeli pravi gradski dečki i cure koji su se uvijek, osim sitnih kavgi s Retfalčanima, držali zajedno
-
Nakon devet godina života u Irskoj kući se vratio i Osječanin Dino Dželihodžić
-
Kratka imena, dva sloga, to su trendovi: Liam, Noel, Lota, gotovo je doba Štefanija i Terezija
Reci što misliš!