Osječanki u trgovini cipele naplatili dvostruko od oglašenog pa joj nisu htjeli dati povrat novca

Osječanki u trgovini cipele naplatili dvostruko od oglašenog pa joj nisu htjeli dati povrat novca

PXL 271218 23093504

Doba je godine kad nas plakati u izlozima trgovina bombardiraju porukama o velikim sniženjima, ali da ti plakati znaju bit zavaravajući uvjerila se i jedna Osječanka.

Naime, kako piše Glas Slavonije, ona je umalo bila prisiljena platiti cipele dvostruko više nego što ih je oglašavao plakat na ulazu u prodavaonicu u jednom osječkom trgovačkom centru.

- Na plakatu je jasno pisalo ‘50 posto na sve‘. Izabrala sam cipele na kojima je bila istaknuta cijena od 560 kuna i odnijela ih na blagajnu, očekujući da ću ih platiti 280 kuna, požalila se Osječanka za Glas Slavonije i dodala kako je tad nastala strka jer se na računu pojavio puni iznos koji ona nije željela platiti. 

Kako objašnjavaju iz "Potrošački forum" riječ je o zavaravajućoj poslovnoj praksi-

- Ako je na plakatu u izlogu izričito pisalo ‘sniženje na sve‘ i ako nije nigdje bilo navedeno da ta akcija isključuje neke artikle, to je onda klasično zavaravanje potrošača, odnosno zavaravajuća poslovna praksa koja je regulirana člankom 33 Zakona o zaštiti potrošača. Bez obzira na to što je na kupljenom artiklu bila samo jedna cijena, jer ako su gospođu zanimale samo te cipele i nije gledala druge na kojima su možda bile istaknute obje cijene, ona nije nikako mogla pretpostaviti da su neki proizvodi isključeni iz akcije. No, ako je i gledala druge artikle s dvije cijene, nije morala nužno primijetiti razliku ako se vodila oglašenim u izlogu. Nažalost, već je postala praksa da se trgovci od ovakih situacija ograđuju napomenama pri dnu plakata o isključivanju dijela asortimana. Zna se dogoditi da potrošač uopće ne primijeti takve napomene jer su tiskane sitnim slovima, pa trgovci u ovakvim sporovima budu u pravu, komentira slučaj Dunja Mak iz udruge "Potrošački forum", prenosi Glas Slavonije.

Mak savjetuje kako bi u ovakvim slučajevima najbolje bilo prvo fotografirati plakat, a zatim i čitav izlog na kojem se taj plakat nalazi. Potom valja napisati prigovor, uz njega priložiti tu fotografiju i tražiti pisanim putem od trgovca da proizvod naplati po sniženoj cijeni uz povrat preplaćenog novca. Ako se trgovac ogluši na ovakav prigovor treba ga prijaviti tržišnoj inspekciji.

SiB.hr/Glas Slavonije
FOTO: Dusko Jaramaz/PIXSELL

 




Pratite SiB.hr bilo kad i bilo gdje! Posjetite naš mobilni portal m.sib.hr

Najave događaja

Petak

Subota

Nedjelja