Pješački most svijetliti će po uzoru na Eiffelov toranj

Pješački most svijetliti će po uzoru na Eiffelov toranj

pjesacki

Coca-Colin sustav u Hrvatskoj pokreće projekt trajnoga osvjetljenja Pješačkoga mosta u Osijeku pod nazivom „#OsvijetlimoNasMost“ želeći time doprinijeti da jedan od najpoznatijih i najljepših simbola grada i sam Osijek zasjaju u svojoj punoj ljepoti.

Posebnost projektu, koji je podržao i Grad Osijek, daje činjenica da na simboličan način u njemu sudjeluju svi Osječani s obzirom na to da je cilj prikupiti ukupno 108 048 čepova s Coca-Colinih boca, što odgovara broju stanovnika Osijeka prema rezultatima posljednjega provedenog popisa stanovništva 2011.

Svjesni da su Slavonija i Osijek kao njezino središte među najljepšim dijelovima Hrvatske ovim projektom Coca-Cola, kao tvrtka koja želi biti aktivnim sudionikom zbivanja u lokalnim zajednicama, želi da se osječke ljepote još bolje vide i da se za njih još dalje čuje. Pješački most u Osijeku zasigurno je jedan od simbola prepoznatljivosti grada, a posebna će ga rasvjeta dodatno uljepšati te staviti Osijek u društvo gradova diljem svijeta koji na sličan način ističu ljepote svojih mostova i rijeka na kojima se nalaze“, izjavio je predstavnik Coca-Cole HBC Hrvatska Stijepan Petrović.

Sa sakupljanjem čepova s boca Coca-Cole starta se po pokretanju projekta. Čepovi će se prikupljati na prodajnim mjestima u gradu Osijeku na kojima će biti postavljene posebne kutije, iz kojih će se čepovi prebrojavati i objedinjavati subotom na glavnom gradskom trgu. Na taj će način građani do prikupljenog ciljanog broja čepova moći pratiti dinamiku prikupljanja ali i poticati svoje sugrađane da se u što većem broju uključe u projekt.

Želim zahvaliti Coca-Coli što je prepoznala Osijek te za ovaj jedinstven projekt odabrala upravo Pješački most, najprepoznatljiviji dio našega grada – motiva na  vedutama, ali i simbola vrijednosti koje Osijek kao otvoreni grad i grad koji spaja predstavlja. Kako je riječ o nama Osječanima posebnome mjestu, želim pozivati svoje sugrađane da se aktivno uključe u ovu akciju. #Pokrenimo grad poticajan je slogan koji je iznjedrio NK Osijek, a osječka javnost prihvatila. Drago mi je da Coca-Cola ovu lijepu, zanimljivu i korisnu inicijativu želi ostvariti na tragu te akcije jer tako osnažuje jedan vrlo aktualan trend u našemu gradu. S novom će rasvjetom Pješački most sigurno zasjati još raskošnije nego prije, no sjajnije je od blještavila reflektora okupljanje svih pozitivnih i voljnih oko svake akcije koja pokreće grad“, izjavio je Ivan Vrkić, osječki gradonačelnik.

U sklopu projekta Coca-Cola HBC Hrvatska izgradila je i veliku repliku Pješačkoga mosta od nešto više od 5000 Coca-Colinih praznih staklenih bočica. Replika je postavljena ispred još jedne prekrasne znamenitosti i gradskoga simbola, osječke Tvrđe. Ondje će ostati sve do 1. siječnja 2017., nakon čega će biti preseljena na Trg Ante Starčevića, glavni osječki trg.

most tvrdja

Prepoznavši njegovu važnost, u projekt se kao veleposlanik uključio i Robert Seligman, hrvatski sportaš, poznati gimnastički reprezentativac i Osječanin. „Iznimno me veseli što imam prigodu sudjelovati u projektu koji promiče ljepote mojega grada. Zahvaljujući ovoj inicijativi svi zajedno imamo priliku na jedinstven način promicati Osijek i Slavoniju te još više istaknuti kulturne ljepote koje imamo i na koje smo ponosni. Pozivam sve Osječane da nam se pridruže i budu sudionicima projekta kojemu je cilj učiniti ovaj prekrasan grad još ljepšim.“

Uz Coca-Colu i Grad Osijek partner je u provedbi projekta i austrijska tvrtka Zumtobel,  vodeći međunarodni izvođač cjelovitih rješenja u profesionalnoj rasvjeti zgrada i konstrukcija s tradicijom dugom 65 godina. Tvrtka Zumtobel prisutna je sa svojim rješenjima na svim kontinentima, a do sada je osvijetlila brojne poznate građevine diljem svijeta poput stadiona Wembley u Londonu, zgrade The Rookery Building u Chicagu ili Alkarskih dvora u Sinju. Tvrtka Zumtobel na projektu je zadužena za tehničke radove osvjetljenja Pješačkoga mosta.

Nakon što se postavi posebna trajna rasvjeta na Pješačkome mostu, u drugoj će se fazi projekta pozivati Osječane da podijele svoje primjere, prijedloge i zamisli za uljepšanje grada te time dodatno potaknu na pozitivne promjene. Na ovaj se način angažmanom partnera ovoga projekta, ali i samih Osječana projektu želi dati još veća važnost te pokazati kako se zajedničkim djelovanjem i zauzetošću ovaj grad može učiniti još ljepšim mjestom za život.

Coca-Cola kao društveno odgovorna tvrtka redovito pokreće i podržava projekte kojima pomaže razvoju i poticanju pozitivnih promjena u lokalnim zajednicama, unaprjeđenju njihovih sadržaja te poboljšanju kvalitete života u njima. Projekt „#OsvijetlimoNasMost“ primjer je takva projekta, a činjenica da se tvrtka odlučila za takav projekt u Osijeku pokazuje da Coca-Cola u Hrvatskoj prepoznaje važnost kulturnih dobara u Slavoniji te želi doprinijeti snažnijemu pozicioniranju i prepoznavanju ljepota i znamenitosti i toga dijela Hrvatske.

Kako će izgledati nova rasvjeta na mostu pogledajte OVDJE.

SiB.hr

 




Pratite SiB.hr bilo kad i bilo gdje! Posjetite naš mobilni portal m.sib.hr

Najave događaja

Četvrtak

Petak

Subota