Propadaju obnovljene ulice
Iako je u posljednjih pet godina u obnovu Reisnerove, Divaltove i Opatijske ulice uloženo oko 16,4 milijuna kuna, osječki vozači ogorčeni su stanjem kolnika.
Zbog propalih šahtova, rupa i čudnih nagiba svi se pitaju je li njihov novac i kroz ove projekte završio na krivim mjestima.
"Živim u Našičkom naselju i svaki dan na putu do posla vozim Reisnerovom, gdje je kolnik u katastrofalnom stanju ako se uzme u obzir činjenica da je ulica potpuno rekonstruirana prije nekoliko godina! Kako se može dogoditi da nakon toliko uloženog novca, koji je u konačnici došao iz džepova građana, ti isti građani uništavaju svoje automobile vozeći po rupama", ljutito pita Marijan Katić, čiju srdžbu, ali na račun Opatijske ulice, dijele stanari Juga 2 te svi oni koji svakodnevno voze Divaltovom ulicom, jednom od žila kucavica gradskog prometa.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Tijela su pronađena na samom ulazu u Bogdanovce, i to na oranici koja se sve ove godine obrađuje
-
-
Posjetitelji festivala imaju priliku kuhati s Tomislavom Špičekom, zabaviti se uz Indiru Levak, družiti se s igračima NK Osijek te testirati svoje znanje s Deanom Kotigom. Za dozu adrenalina zadužena je ekipa iz Pannonian Challengea s preskokom preko kamiona za odvoz otpada
"Čim je ulica otvorena za promet nakon obnove, šahtovi su propali, a nakon nekog vremena kolnik se izobličio! Kolnik je svaki dan u sve gorem stanju", žali se stanarka Divaltove.
Obnova Reisnerove od kružnog toka do Vodovoda počela je u lipnju 2007. godine te je obuhvatila potpunu rekonstrukcija kolnika, koja je koštala 4,8 milijuna kuna. Radovi su probili rok za tri mjeseca, a investitor je bio Grad. Obnova Divaltove ulice počela je u lipnju 2006. godine, a ukupna vrijednost radova procijenjena je na 9,17 milijuna kuna, obnova Opatijske ulice stajala je 2,5 milijuna kuna.
"Najveći su problem u Divaltovoj šahtovi domaće proizvodnje i loše kvalitete, s kojima sada imamo problem na svim kolničkim trakovima obnavljanima posljednjih godina. Takvo što se nije moglo pretpostaviti s obzirom na to da je njihova loša kvaliteta došla do izražaja tek nakon dvije godine uporabe kolnika. Drugi je problem činjenica što je ispod Divaltove jako stara kanalizacija, koja je određivala poziciju postavljanja šahova, tako da šahtovi nisu mogli biti postavljeni izvan putanje automobila, kako se to inače čini. Treći čimbenik koji je doveo do oštećenja je činjenica što se tramvajska pruga gradila nakon kolnika, koji je potom destabiliziran iskopima", objašnjava Tihomir Glavaš, ravnatelj ŽUC-a, te dodaje kako će se ove godine u Divaltovoj loši šahtovi na najkritičnijim lokacijama zamjenjivati novima, koji su prošli sve testove i pokazali se kao najkvalitetniji.
Kontrola prometnica
Iz Grada kažu da su svjesni pojedinih nedostataka prometnica u koje su uloženi milijunski iznosi, no da oštećenja koja zabrinjavaju građane nisu evidentirana. No, to ne znači da će tako i ostati.
"Svake godine nakon zime obavlja se pregled svih cesta u nadležnosti Grada. Upravo to sada slijedi. Pri tom pregledu evidentiraju se nedostatci. Resinerova i Opatijska uskoro će biti pregledane. Ako se zabilježi da su oštećene, proučit ćemo ugovore s izvođačima o jamstvenim rokovima kako se eventualni popravci ne bi plaćali iz džepova građana", kaže dogradonačelnica.
TEKST: Ivana Kukić-Solar (Glas Slavonije) / FOTO: Glas Slavonije
Izdvojeno
-
Dulje vruće sezone i rjeđi mrazevi značili su da je postala virusna bolest koju najbrže šire komarci u svijetu, a uzima maha i u Europi
-
Ukupno je u Hrvatskoj 399 lokacija s kamerama, a u Slavoniji i Baranji je njih 79
-
Bez obzira na poskupljenje općenitih životnih troškova, studenti u Osijeku imaju privilegiju relativno stabilnih cijena najma stanova
-
Olga ne planira napustiti Osijek, a u Ukrajinu odlazi samo u okviru posjeta rodbini i prijateljima
Reci što misliš!