Našička obilaznica završena, ali i zarasla u korov

Našička obilaznica završena, ali i zarasla u korov

Iako ju je, prema službenim najavama, bivša predsjednica Vlade Jadranka Kosor potkraj studenog prošle godine trebala otvoriti i time biti adut aktualne državne vlasti uoči parlamentarnih izbora, našička obilaznica još se ne koristi.

nasicemapa2495

Prometa nema, ambrozija uza zaštitnu ogradu i zid, a na kolniku zaostali građevni materijal. Zeleno svjetlo za korištenje našička obilaznica nije dobila zbog sudskog spora s obitelji Andrašek iz Velimirovca, što traje gotovo dvije godine. Naime, obitelj Andrašek odlučna je u namjeri da im Hrvatske ceste isplate naknadu štete od pola milijuna kuna umjesto ponuđenih 17.153,90 kuna za 406 četvornih metara. Taj im je iznos ponuđen za oduzimanje glavnog kolnog ulaza, a u zamjenu bi dobili izlaz iz dvorišta pod nagibom od 30 stupnjeva kroz podignuti zvučni zid dug četiri i visok pet metara. I to ravno na obilaznicu i veliko križanje!

Andrašekovi smatraju da im je ugrožena sigurnost pri izlasku na prometnicu zbog prevelikog nagiba i dugačkog i visokog zvučnog zida, što im onemogućuje preglednost. Marica Andrašek u prosincu prošle godine doslovce je otjerala radnike iz dvorišta, prijeteći pred bagerom koji je počeo kopati kanal da će se politi benzinom i zapaliti ako nastave raditi prije okončanja sudskog postupka. Radovi su bili odmah stopirani. Ovog proljeća postavljali su se rubnjaci i prometnica obilježavala horizontalnom signalizacijom, što je upućivalo na moguće okončanje spora, skorašnji tehnički pregled, pa dobivanje uporabne dozvole te konačno puštanje u promet. Međutim, protekli su mjeseci, a našička obilaznica još miruje. U Hrvatskim cestama više od tjedan dana nisu odgovorili na naš upit je li na pomolu rješenje spora i konačno otvorenje obilaznice.

 

Obilaznica vrijedna 45 milijuna kuna

 

Gradnja našičke obilaznice duljine 4,1 kilometar i vrijedne oko 45 milijuna kuna počela je u proljeće 2010. godine. To je jedna od najvećih i najvažnijih infrastrukturnih investicija na području Našica, a nakon njezinog otvaranja, realno je očekivati da će u središtu grada doći do smanjenja prometa, jer će za sav tranzitni promet vrijediti zabrana ulaska u grad. Kamioni koji imaju namjeru proći kroz središte grada bit će prisiljeni služiti se obilaznicom.

Tekst: Snježana Fridl (Glas Slavonije)

   




Pratite SiB.hr bilo kad i bilo gdje! Posjetite naš mobilni portal m.sib.hr