Vijesti / Regija

Zbog krađe signalizacije, vlak Osijek-Đakovo konstantno kasni!

Zbog krađe signalizacije, vlak Osijek-Đakovo konstantno kasni!

Prema pisanju Glasa Slavonije, više od dva tjedna Đakovčanin koji na posao u Osijek putuje vlakom koji polazi iz Đakova u 6,30 sati redovito kasni na posao.

Naime, vlak  svaki dan u dolasku kasni po 15 minuta jer od Đakova do Osijeka iz čista mira usporava i zastaje na tri mjesta i to kod blatnjavih prijelaza u blizini seoskih stanica. Nikome, kaže, nije jasno zbog čega vlak usporava i staje, te tako gubi vrijeme. U prvi mah su putnici pomislili kako je riječ o štrajku strojovođa HŽ-a koji zbog lošeg stanja pruga voze sporije nego inače, pa kasne, no u tu se priču ne uklapa potpuno zaustavljanje, kaže sugovornik Glasa Slavonije, usred ničega.

Vlak staje kod stanice Semeljci gdje ima nekakav blatnjavi put koji sječe pruga, staje potom 100 metara prije stanice u Dopsinu, pa opet u tom selu na stanici. Gotovo isti putnici putuju svaki dan tom linijom pa razgovaramo između sebe i čudimo se onom što se događa. Doznali smo da je to navodno naredba koja je stigla "odozgo" zbog čestih prometnih nesreća na neoznačenim željezničkim prijelazima. Međutim, ovo su poljski putovi pa je tim misterij veći", ističe, za Glas Slavonije, Đakovčanin.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Ako je i riječ o nekom protestu on najviše košta nas putnike. Isto se događa, moram napomenuti i kada se vraćamo kući. Onda kasni još više", navodi Đakovčanin. Odgovor su novinari Glasa Slavonije potražili u Hrvatskim željeznicama, a iz njega proizlazi da su se do sada na pružnim prijelazima zaustavljala, navode, cestovna vozila kako bi prošao vlak, a sada pak, vlak staje kako mu netko na poljskom prijelazu ne bi prepriječio put.

„Na nekoliko željezničko-cestovnih prijelaza na relaciji Đakovo-Osijek nedavno je pokradena cestovna signalizacija koju bi trebale ponovno postaviti Hrvatske ceste, odnosno nadležna uprava za ceste. Budući da znakovi još nisu postavljeni a radi što veće sigurnosti sudionika u cestovnom prometu na križanjima s prugom, HŽ Infrastruktura svakodnevno nalaže strojovođama obavezno zaustavljanje vlaka ispred tih prijelaza. Strojovođe smiju nastaviti vožnju tek kad se uvjere da ne nailazi nijedno vozilo. Zbog tih zaustavljanja vlakovi prometuju na relaciji Đakovo-Osijek i obratno s određenim odstupanjima od voznog reda", kaže, za Glas, Martina Elizabeta Lovrić Voditeljica Odnosa s javnošću HŽ Infrastrukture d.o.o. "Ispričavamo se putnicima zbog toga te ćemo pokušati isposlovati postavljanje prometnih znakova na tim željezničko-cestovnim prijelazima što je moguće prije", ističu, navodi se, u HŽ-u.

Jedan znak od 500 do 800 kuna

Krađe su postale učestale, a krade se sve, od dijelova tračnica, pružnih pragova do znakova upozorenja, vijaka, telefonskih vodova i energetskih kabela. Kradu se i znakovi upozorenja, a trošak, nabava i postavljanje jednog prometnog znaka stoji od 500 do 800 kuna, navodi se u Glasu Slavonije.


Izdvojeno

Reci što misliš!