Vijesti / Regija

OMV gradi dvije nove crpke na Koridoru 5c

OMV gradi dvije nove crpke na Koridoru 5c

ĐAKOVO/OSIJEK - Otvaranjem prve dionice autoceste Beli Manastir - Osijek - Svilaj, tj. dijela paneuropskog koridora 5C Beli Manastir - Osijek - Svilaj - Ploče početkom studenoga 2007. Slavonija je, kako je tada i najavljeno, izašla iz prometne izolacije,

a ubrzo je, u travnju 2009. godine, u promet puštena i druga dionica od Đakova do Osijeka.

 

Iako popularno nazvana Slavonika dobrim dijelom gotovo usporedno teče s državnom cestom D7, malo tko od mještana nanizanih naselja zna kakav im se promet odvija “iza leđa”. Tako je, doznajemo u HAC-u, broj vozila u prošloj godini znatno premašio brojku od pola milijuna.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

- Na autocesti Beli Manastir - Osijek - Svilaj, dionicama Osijek - Đakovo - Sredanci lani je prošlo 655.410 vozila, a to je sukladno očekivanjima, odnosno planiranom prometu za 2010. godinu - kažu u Hrvatskim autocestama.

Taj dio autoceste, s obzirom na dovršenost dijela autoceste, najviše koriste osobna vozila. “Tek nakon dovršetka cijelog Koridora moći ćemo realno usporediti iskorištenost po nekoliko kategorija, tj. vrstu prometa i vozila”, navode u HAC-u.

I dok su do sada vozači na Slavoniki između Osijeka i Đakova na pločama o obavijestima na usputnim odmorištima uglavnom mogli vidjeti znakove s prekriženom šalicom kave i benzinskom crpkom, to će se, najavljuju u HAC-u, promijeniti.

- Na dionici Osijek - Đakovo autoceste A5 sklopljen je ugovor s korisnikom OMV Hrvatska za gradnju benzinskih postaja s trgovinom i cafe-barom na odmorištima Beketinci - istok i Beketinci - zapad, za koje su ishođene potvrde glavnog projekta te se očekuje početak radova - najavljuju iz HAC-a. Na žalost, takav slučaj nije i s odmorištem Strossmayerovac.

Na odmorištu Strossmayerovac sagrađen je višenamjenski ugostiteljsko-trgovački objekt s javnim sanitarijama, za koji ni nakon dva provedena javna nadmetanja, a ni nakon kontakta sa županijskim uredima za gospodarstvo i Županijskom gospodarskom komorom nije bilo interesa ponuditelja pa objekti nisu u funkciji”, pojašnjavaju u HAC-u.

ZA MOST PREKO DRAVE 158 MILIJUNA KUNA

Za 2011. godinu HAC planira investirati 318 milijuna kuna na autocesti Beli Manastir-Osijek-Svilaj, i to 126 milijuna kuna za gradnju dionice Sredanci-granica BiH i most Svilaj (sredstva osigurana iz kredita EBRD-a i EIB-a); 158 milijuna kuna za građenje mosta Drava na dionici Beli Manastir-Osijek (u tijeku je javni natječaj za nabavu kredita), a preostala sredstva, 34 milijuna kuna, planirana su za nadzor i pripremu (izvlaštenje zemljišta, projektiranje i izmještanje instalacija), najavljuju u HAC-u.

TEKST: Maja Muškić  (Glas Slavonije)


Izdvojeno

Reci što misliš!