Gerila marketing: Francuzi koji su oduševili Hrvatsku, snimaju film o Osijeku i Baranji
Mladi turist iz Francuske Pascal Tang i njegova dvojica prijetelja posjetili su ovo ljeto Hrvatsku i na internet postavili video koji je oduševio Hrvate, ali i brojne znatiželjnike u svijetu koji su tim putem otkrili čari Hrvatske.
Video koji je snimio i montirao Pascal Tang brzinom munje proširio se internetom u Hrvatskoj, a dospio je i na Facebook stranice Vlade RH. Postala je to vrhunska reklama za našu zemlju, a mnogi su rekli kako bi HTZ za svoje spotove ubuduće trebao angažirati upravo ovakve mlade ljude.
Na prvi korak u tom smjeru odlučili su se Slavonci i Baranjci i napravili guerilla marketing. S malo novaca i puno entuzijazma složili su sedmodnevni program adrenalina, zabave, ića i pića, pozvali Francuze i sad željno iščekujemo vidjeti kako će njihovim očima izgledati Osijek i Baranja. Na ovu odličnu ideju došla je vrijedna ekipa privatnog smještaja Maksimilijan i TZ Baranje.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
''U pitanju je redovito godišnje ispitivanje radionavigacijskih uređaja'', istaknuli su iz Zračne luke Osijek
-
-
U igri Joker igrač iz Osijeka osvojio je 6000 eura
Projekt su podržali CroCulTour-hrvatsko društo kulturnog turizma te Turistička zajednica Osječko-baranjske županije.
Njihove dogodovštine svakodnevno možete pratiti OVDJE.
Izdvojeno
-
Ukupno je u Hrvatskoj 399 lokacija s kamerama, a u Slavoniji i Baranji je njih 79
-
Bez obzira na poskupljenje općenitih životnih troškova, studenti u Osijeku imaju privilegiju relativno stabilnih cijena najma stanova
-
Olga ne planira napustiti Osijek, a u Ukrajinu odlazi samo u okviru posjeta rodbini i prijateljima
-
Reci što misliš!