Predavanje iz poslovnog pre(na)govaranja u režiji kreativaca iz Adverte

Predavanje iz poslovnog pre(na)govaranja u režiji kreativaca iz Adverte

adverta 01

Kreativna agencija Adverta posjetila je u ponedjeljak (12. 12.) Ekonomski fakultet u Osijeku s ciljem da studentima prve godine diplomskog studija Marketinga i Trgovine i logistike prošire praktična znanja o poslovnom pregovaranju.

U prohladno prosinačko jutro, studenti koji pohađaju predavanja doc. dr. sc. Helene Štimac iz kolegija „Poslovno pregovaranje“ imali su priliku sudjelovati u nesvakidašnjem prijenosu znanja. Kako Ekonomski fakultet već dugi niz godina njeguje odnose poslovnog i znanstvenog svijeta, tako su ovog puta za katedru stali Ivan Grgić i Marin Seleš – vlasnici kreativne agencije Adverta.

„Poslovno pre(na)govaranje“ bio je naziv predavanja koje je Ivan Grgić objasnio jednostavno: „kad ste mali i kad tek počinjete raditi, velik dio vašeg pregovaranja bit će zapravo nagovaranje“. No, Adverta nije više u nagovaračkoj poziciji. Prošla su vremena kada su se probijali kroz tržište. Kroz česte kvalitetne događaje Adverta se profilirala u agenciju koja uredno sudjeluje u kreiranju osječke kulturne ponude.

Grgić je kroz primjer filma „Nightcrawler“ studentima okupljenima u dvorani objasnio kako izgleda tijek jednog pregovaranja. Naizgled jednostavno, potrebno je imati mjeru i osjećaj za detalje. Također, valja odrediti i najviše i najniže granice, optimalna rješenja i ponuditi gratis koji će objema stranama donijeti „win-win“ situaciju.

Marin Seleš je kroz primjer pregovaranja za jedinstveni osječki beach-bar na Kopiki opisao kako teku pregovori između Adverte i mnoštva državnih institucija.

„Bilo je važno prikazati sve benefite koje stvaramo otvaranjem jednog takvog bara. Trebalo je dokazati Gradu kako to neće biti samo jedna brvnara na Kopiki. Trebalo je Hrvatske vode uvjeriti da to pomaže razvoju ponude grada Osijeka, a s druge smo strane morali razno raznim ministarstvima prezentirati svoju ideju“.

Kod svakog poslovnog pregovaranja bitno je sedam stavki kojih se valja držati. To su: dobar proizvod, osobni pristup, isticanje prednosti proizvoda, plan B, jasno definiranje uvjeta, održivost i za kraj upakirati nešto gratis.

Na kraju je kreativni dvojac sa studentima odradio simulaciju poslovnog pregovaranja.

Za dobrovoljce koji su se odlučili okušati u pregovaranju priredili su zanimljivu pregovaračku situaciju. Tino Ateljević u ulozi projekt menadžera iz Adverte, trebao je nagovoriti menadžera benda Hladnog Piva (Mislav Šljivac) kako je njihov humanitarni koncert vrijedan spuštanja cijene za potrebe koncerta. Druga situacija bila je sučeljavanje projekt menadžerice (Martina Blažević) i marketing menadžera pivovare (Kristijan Landeka) u kojem su postignuti pozitivni i zadovoljavajući dogovori za obje strane. Naposljetku je Adverta dobrovoljce nagradila besplatnim ulaznicama za veliki tematski božićni party u klubu Plan B.

Kako ovo pišem iz pozicije studenta diplomskog studija, mogu samo zaključiti kako s ovakvim oblikom učenja, Ekonomski fakultet ide u dobrom smjeru. Praktični rad je ono što studente viših godina posebno (intelektualno) uzbuđuje.

Mislav Šljivac
Studentska udruga Bookmark

   




Pratite SiB.hr bilo kad i bilo gdje! Posjetite naš mobilni portal m.sib.hr


Najave događaja

Petak

Subota