Lifestyle / Studentski kutak

Uspješna suradnja studenata Ekonomskog fakulteta u Osijeku i poduzeća MAKO d.o.o.

Uspješna suradnja studenata Ekonomskog fakulteta u Osijeku i poduzeća MAKO d.o.o.

Podjela priznanja i nagrada najuspješnijim studentima za rad na poslovnom slučaju poduzeća MAKO d.o.o. [Ekonomski fakultet u Osijeku, 23.11.2016.]



Unatrag nekoliko godina vidljivo je da nastavnici na Ekonomskom fakultetu u Osijeku sve veći naglasak stavljaju na primjenjivanje teorijskog znanja u praksi, a to se odvija najčešće kroz poticanje studenata na sudjelovanje u rješavanju poslovnih slučajeva za poslovne subjekte iz Republike Hrvatske. Najsvježiji primjer uspješne suradnje Ekonomskog fakulteta u Osijeku i poslovnih subjekata je suradnja Katedre za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku i poduzeća MAKO d.o.o.

Studenti druge godine diplomskog studija Marketing, pod mentorstvom izv. prof. dr. sc. Marije Ham i asistentice Ane Pap, u sklopu kolegija Marketing - strategije, rješavali su poslovni slučaj poduzeća MAKO d.o.o koje je smješteno u Osijeku te uspješno djeluje na području dizajna i proizvodnje pletene, pamučne i vunene trikotaže što uključuje radnu i zaštitnu odjeću.

Rješavanje poslovnog slučaja započelo je u listopadu 2016. godine kada su studenti posjetili tvornicu MAKO te se upoznali s poslovanjem, proizvodnim pogonom i planovima za budućnost, dok je završnica, na kojoj su najuspješniji timovi održali svoje prezentacije te dobili svečana priznanja i nagrade, održana 23. studenog 2016. godine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku.

Prilikom ove dodjele priznanja predsjednica studentske udruge Bookmark, Anja Bradarić, u ime studenata istaknula je veliku važnost ovog iskustva za buduću konkurentnost na tržištu rada. Prodekanica za nastavu na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, izv.prof.dr.sc. Sunčica Oberman Peterka, izrazila je zadovoljstvo zbog još jedne uspješne suradnje Ekonomskog fakulteta u Osijeku i poslovnih subjekata, pohvalila studente za uloženi trud i ostvaren rezultatu rješavanju poslovnog slučaja te u ime Ekonomskog fakulteta u Osijeku dodijelila zahvalnicu gospođi Ani Piskač – Dimitrijević za ostvarenu uspješnu suradnju. Potom je gospođa Ana Piskač - Dimitrijević, šefica tehničke pripreme i marketinga, u ime poduzeća MAKO d.o.o. dodijelila nagrade i priznanja studentima koji su bili najkreativniji u predlaganju novog logotipa za poduzeće MAKO d.o.o. te studentima koji su bili najuspješniji u rješavaju poslovnog slučaja poduzeća MAKO d.o.o.

Prvo mjesto za kreiranje najuspješnije i najkreativnije marketing strategije podijelila su dva tim, točnije studentice: Ines Čamić, Ivona Jakovac, Maja Potočki, Antonija Abramović, Katarina Kljajić i Ružica Plasajec. Studentice Ines Čamić, Ivona Jakovac te Maja Potočki, također, su nagrađene za kreiranje najuspješnijeg logotipa za poduzeće MAKO d.o.o. Svim studentima koji su bili najuspješniji u rješavanju poslovnog slučaja bit će ponuđena prilika za razgovor za posao u MAKO d.o.o.

Ovo je samo jedan od primjera uspješnih suradnji koje su ostvarene u okviru kolegija Marketing-strategije. Neke od prethodnih suradnji bile su sa: Javnom ustanovom „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar“, Saponiom, Kanditom, Lanicom, G Bowlingom i Borovom.Izvanredna profesorica Marija Ham, koja je nositeljica ovog kolegija, ističe da su sve ove suradnje rezultiraleobostranim zadovoljstvom i koristi i za studente i za poslovne subjekte te će stoga Ekonomski fakultet u Osijeku iste nastaviti provoditi i u budućnosti. Studenti kroz ovu vrstu suradnje dobijaju priliku primijeniti svoje znanje u praksi te se predstaviti potencijalnim budućim poslodavcima dok poslovni subjekti dobijaju svježe, kreativne i inovativne ideje za razvoj svog poslovanja te priliku da nagrade i zaposle studente koji se istaknu.

Tekst: Anamaria Milković, studentska udruga Bookmark
Fotografije: studentska udruga Bookmark

  

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita


Izdvojeno

Reci što misliš!