Lifestyle / Studentski kutak

Otvorena Market&NG - konferencija posvećena tržiištu i novim generacijama

Otvorena Market&NG - konferencija posvećena tržiištu i novim generacijama

Program konferencije Market&NG – tržište i nove generacije svečano otvoren je danas u 11 sati uz uvodne riječi organizatorice Anje Bradarić, članice udruge Bookmark, ispred organizacijskog odbora konferencije.



Nakon uvodnih riječi počasnih gostiju, kao prvi predavač konferencije predavanje je otvorio Nikola Žinić – vlasnik najuspješnije male agencije na svijetu. Nikola Žinić, polovica najuspješnijeg marketinškog tandema Bruketa & Žinić OM za sebe kaže kako je u duši matematičar, a u marketingu se našao spletom sretno nesretnih slučajeva. Iako često kasni, što je stalna boljka svih kreativaca, obožava posao kojim se bavi. U trenucima kreativnih kriza, voli se opustiti noćnim grafitiranjem za koje kaže da su mu gušt još od mladih dana.

Kada je riječ o agenciji Bruketa&Žinić OM, kaže kako vole stvarati ideje koje se pamte. One su okosnica uspjeha u marketingu, ali prije svega valja ispitati tržište, odrediti trokut branda i nikada se ne prestati pitati zašto, zašto, zašto.

Među interesantnijim suradnjama svakako je ona s Matom Rimcem. Ideja za Rimca bila je poveznica između Tony Starka – revolucionarnog super znanstvenika koji stvara super-djelo Iron Mana. Tu se rodila ideja i od ideje je nastao kompletan brand Rimac Automobili koji danas proizvode najbrži automobil na svijetu.
Među mnoštvom zanimljivih projekata, istaknule su se suradnje sa: Podravkom (teško godišnje izvješće), Adris Grupom (vrati se kući, mama te čeka), Hrvatskom Poštom (QR markica), Konzumom (Konzum Klik).

Drugi predavač Zorin Radovančević iz osječke tvrtke Escape, započeo je predavanje pod krilaticom – brojevi najvažnija sporedna stvar na svijetu. Mogu li se spojiti matematika i analitika s kreativnošću? Za Zorina svakako mogu. To potvrđuje s nizom uspješnih projekata koji su mahom orijentirani na istraživanje tržišta putem Google alata, a najvažniji od njih svakako je Google Analytics.

Iako se smatra da su istraživanja suhoparan i neproduktivna, tim iz tvrtke Escape dokazao nam je upravo suprotno. Brojevi i marketing ne mogu egzistirati jedno bez drugoga. Brojevi omogućuju statistički precizan uvid u stvarno stanje i potrebe potrošača, dok marketing služi kako bi zadovoljio te potrebe.

Kao šećer na kraju predavanja pojavio se Mario Petreković, dobro znano lice sa malih ekrana. Uz stalno prisutan smijeh i komičarski pristup predavanju, bilo je teško razaznati što je istina, a što zezancija. Već na samom ulazu u dvoranu sebe je predstavio kao PRdekanom i samouvjereno zasjeo na katedru uz gromoglasni pljesak okupljenih.

Petrekovićev kaže kako je još kao dječak, zajedno sa bratom bježao iz vrtića. Tu je sve počelo. Okolina u kojoj je odrastao, bila je zaslužna za ono što je pstao. Već na obiteljskim druženjima spoznao se njegov showmanski talent gdje bi okupljene zabavljao vicevima i štosevima. Kao uzore navodi Top listu nadrealista i Monty Python show.

Sve što je postogao započelo je suradnjom sa Željkom Pervanom i Zločestom djecom na emisiji Shock Show gdje je naučio kako osjećati publiku i nasmijati ju. Za sebe kaže kako nema treme jer uvijek kasni. To je vjerojatno recept za uspješnog showmana, iako u marketingu nema uspješnog recepta.

Prvi dan konferencije završen je uz radionice Marije Ribić iz Osječke pivovare i Marijana Palića i Brune Bluemenscheina iz tvrtke Overtime.

U četvrtak program predavanja nose Igor Mladinović iz reklamne agencije Imago, Drenislav Žekić iz Preclarus komunikacije. Izložit će se i najbolji radovi Žito i Ravlić case study natjecanja, a radionice će voditi Nikolina Pokorić i Marin Seleš (kreativna agencija Adverta), Karlo Konig (King Kong agencija), Andrej Mlinarević i Vlatko Vlahek (Osijek Software City).

Odvažite se vratiti u budućnost.

  


Izdvojeno

Reci što misliš!