Žito case study: Proglašeni najbolji mladi ekonomisti
U četvrtak, 24.3.2016. godine, na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, održana je završnica Žito case studyja.
Prisjetimo se, natjecanje Žito case study službeno je otvoreno
15.12.2015. godine kad je gospodin Marko Pipunić, predsjednik
Uprave, održao predavanje na Ekonomskom fakultetu u Osijeku te su
predstavljena četiri problemska zadatka u tematski različitim
područjima interesa: (1) Marketing strategija i promotivne
aktivnosti, (2) Brendiranje i dizajn ambalaže, (3) Logistika i
distribucija te (4) Prezentacijski centar.
Nakon tri mjeseca rada na rješavanju problemskih zadataka
najuspješniji timovi izlagali su svoje radove pred profesorima
Ekonomskog fakulteta u Osijeku i stručnim žirijem koji su činili:
predsjednik Uprave tvrtke Žito d.o.o. - Marko Pipunić, dekan
Ekonomskog fakulteta u Osijeku -Vladimir Cini, prodekanica za
nastavu na Ekonomskom fakultetu u Osijeku - Sunčica Oberman
Peterka i docentica s Pravnog fakulteta u Osijeku – Martina
Mikrut.
Nakon izlaganja radova održano je svečano proglašenje pobjednika
koji su podijelili nagradni fond od 48 000 kuna, dobili priznanja
te mogućnost zapošljavanja u tvrtki Žito d.o.o.Najbolje rješenje
za problemski zadatak „Marketing strategija i promotivne
aktivnosti“ ponudile su: Matea Čuljak, Anamaria Milković i Maja
Živković, drugo mjesto osvojili su: Dinko Romer i Ivan Šarić dok
su treće mjesto osvojile: Una Dumančić, Tina Duvnjak i Ana Jukić.
Najuspješniji u kreiranju rješenja za problemski
zadatak„Brendiranje i dizajn ambalaže“ bili su: Bruno Mandić,
Marin Peranović, Juraj Rašić i Vedrana Vdovjak, drugo mjesto
osvojile su: Nina Cerić i Ivana Pašuld dok su treće mjesto
osvojili: Doris Galinec, Kristian Pavić, Lucija Rončević i Matej
Zbiljski. U problemskom zadatku „Logistika i distribucija“ prvo
mjesto osvojili su: Vjekoslav Leko, Borna Turalija i Filip
Turjak, drugo mjesto osvojili su: Filip Poznić, Mario Raič i
Tomislav Vajda dok su treće mjesto osvojili: Matteo Rakitić i
Nemanja Stojanović. Najkreativniji u rješavanju problemskog
zadatka „Prezentacijski centar“ bili su: Bruno Mandić, Marin
Peranović, Juraj Rašić i Vedrana Vdovjak, drugo mjesto osvojili
su: Karlo Lukić, Iva Pavlović, Dora Perić i Krešimir Strahonja
dok su treće mjesto osvojili: David Ivančić, Ana Serdarušić i
Adam Vovra.
Nadamo se da je ovaj projekt tek početak uspješne suradnje
Ekonomskog fakulteta u Osijeku i tvrtke Žito d.o.o. te nam je
izrazito drago vidjeti da su studenti kroz isti dobili priliku
razviti svoja znanja i vještine te se predstaviti potencijalnom
budućem poslodavcu, a tvrtka Žito d.o.o. uspjela potaknuti
studente da pokažu svoju kreativnost i primijene znanje iz
teorije u praksi kroz rješavanje zadanih problemskih
zadataka.
Svi zainteresirani prezentacije pobjedničkih timova mogu
poslušati na stručnoj konferenciji MARKET&NG u četvrtak,
7.4.2016. godine, na Ekonomskom fakultetu u Osijeku.
Tekst: Anamaria Milković, studentska udruga Bookmark
Izdvojeno
-
Donosimo vam recept za skuhati pravi baranjski fiš paprikaš i domaću tjesteninu
-
Moša je oduvijek bila poznata i kao pravi gradski kvart iliti, bolje rečeno, firtl u kojemu su živjeli pravi gradski dečki i cure koji su se uvijek, osim sitnih kavgi s Retfalčanima, držali zajedno
-
Nakon devet godina života u Irskoj kući se vratio i Osječanin Dino Dželihodžić
-
Kratka imena, dva sloga, to su trendovi: Liam, Noel, Lota, gotovo je doba Štefanija i Terezija
Reci što misliš!