Lifestyle / Studentski kutak

Žito case study: Proglašeni najbolji mladi ekonomisti

Žito case study: Proglašeni najbolji mladi ekonomisti

U četvrtak, 24.3.2016. godine, na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, održana je završnica Žito case studyja.



Prisjetimo se, natjecanje Žito case study službeno je otvoreno 15.12.2015. godine kad je gospodin Marko Pipunić, predsjednik Uprave, održao predavanje na Ekonomskom fakultetu u Osijeku te su predstavljena četiri problemska zadatka u tematski različitim područjima interesa: (1) Marketing strategija i promotivne aktivnosti, (2) Brendiranje i dizajn ambalaže, (3) Logistika i distribucija te (4) Prezentacijski centar.

Nakon tri mjeseca rada na rješavanju problemskih zadataka najuspješniji timovi izlagali su svoje radove pred profesorima Ekonomskog fakulteta u Osijeku i stručnim žirijem koji su činili: predsjednik Uprave tvrtke Žito d.o.o. - Marko Pipunić, dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku -Vladimir Cini, prodekanica za nastavu na Ekonomskom fakultetu u Osijeku - Sunčica Oberman Peterka i docentica s Pravnog fakulteta u Osijeku – Martina Mikrut.

Nakon izlaganja radova održano je svečano proglašenje pobjednika koji su podijelili nagradni fond od 48 000 kuna, dobili priznanja te mogućnost zapošljavanja u tvrtki Žito d.o.o.Najbolje rješenje za problemski zadatak „Marketing strategija i promotivne aktivnosti“ ponudile su: Matea Čuljak, Anamaria Milković i Maja Živković, drugo mjesto osvojili su: Dinko Romer i Ivan Šarić dok su treće mjesto osvojile: Una Dumančić, Tina Duvnjak i Ana Jukić. Najuspješniji u kreiranju rješenja za problemski zadatak„Brendiranje i dizajn ambalaže“ bili su: Bruno Mandić, Marin Peranović, Juraj Rašić i Vedrana Vdovjak, drugo mjesto osvojile su: Nina Cerić i Ivana Pašuld dok su treće mjesto osvojili: Doris Galinec, Kristian Pavić, Lucija Rončević i Matej Zbiljski. U problemskom zadatku „Logistika i distribucija“ prvo mjesto osvojili su: Vjekoslav Leko, Borna Turalija i Filip Turjak, drugo mjesto osvojili su: Filip Poznić, Mario Raič i Tomislav Vajda dok su treće mjesto osvojili: Matteo Rakitić i Nemanja Stojanović. Najkreativniji u rješavanju problemskog zadatka „Prezentacijski centar“ bili su: Bruno Mandić, Marin Peranović, Juraj Rašić i Vedrana Vdovjak, drugo mjesto osvojili su: Karlo Lukić, Iva Pavlović, Dora Perić i Krešimir Strahonja dok su treće mjesto osvojili: David Ivančić, Ana Serdarušić i Adam Vovra.

Nadamo se da je ovaj projekt tek početak uspješne suradnje Ekonomskog fakulteta u Osijeku i tvrtke Žito d.o.o. te nam je izrazito drago vidjeti da su studenti kroz isti dobili priliku razviti svoja znanja i vještine te se predstaviti potencijalnom budućem poslodavcu, a tvrtka Žito d.o.o. uspjela potaknuti studente da pokažu svoju kreativnost i primijene znanje iz teorije u praksi kroz rješavanje zadanih problemskih zadataka.

Svi zainteresirani prezentacije pobjedničkih timova mogu poslušati na stručnoj konferenciji MARKET&NG u četvrtak, 7.4.2016. godine, na Ekonomskom fakultetu u Osijeku.

Tekst: Anamaria Milković, studentska udruga Bookmark

   


Izdvojeno

Reci što misliš!