Lifestyle / Studentski kutak

CSC - Osječki ekonomisti pobrali brojne nagrade

CSC - Osječki ekonomisti pobrali brojne nagrade

U srijedu, 14.05.2014. završio je još jedan Case Study Competition, a Ekonomski fakultet u Osijeku može se pohvaliti da su njihovi studenti odnijeli četiri prva mjesta i jedno treće mjesto.

Studentska udruga eStudent iz Zagreba svake godine organizira natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva. Studenti u suradnji s gospodarstvenicima rješavaju poslovni slučaj, imaju priliku razviti analitičke, prezentacijske i komunikacijske vještine, te prepoznati vrijednost timskoga rada i odgovornost donošenja odluka. Glavni cilj natjecanja jest povezati ambiciozne i proaktivne studente s prestižnim poduzećima koja posluju u Hrvatskoj i regiji. Kako Ekonomski fakultet u Osijeku ima odlične studente koji samoinicijativno razvijaju znanja i vještine potvrđuje upravo ovaj uspjeh.

Ove godine prvo mjesto na poslovnom slučaju Coca-Cole osvojile su Ivana Srb, Monika Vasko i Valentina Tatarović. Coca-Cola-in case je glasio: “Kako utjecati na povećanje baze potrošača Burn energetskog pića, imajući na umu sva tri dostupna okusa?”

Zašto su odabrale Coca-Colu rekla nam je Ivana Srb: “Coca-Colu smo odabrale zato što su tvrtka-uzor marketinga u svijetu. Kad smo vidjele da je Coca-Cola među caseovima, bez trenutka razmišljanja smo odabrale baš taj case. Uložile smo puno vremena i truda, nastojale smo uvijek biti objektive i realne u svojim prijedlozima. Jako smo sretne što smo dobile takvo veliko priznanje za svoj rad od tako jake tvrtke.”

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

csc2

Prvo mjesto osvojile su i Maja Živković, Anamaria Milković i Mateja Čuljak na poslovnom slučaju L’oreala. Njihov zadatak bio je: “Casting Crème Gloss New Brand campaign 2014”

Članica tima Maja Živković rekla nam je što je bilo ključno u njihovom case studyu za osvajanje prve nagrade: “Našoj pobjedi pridonjelo je puno rada, ali i kreativnosti. Marketinška kampanja koju smo smislili bila je u visokoj mjeri prilagođena ciljnoj skupini čemu je prethodilo vrlo detaljno istraživanje tržišta kompletirano s brojim analizama rezultata. Vrlo je važan i način na koji se tim predstavi poduzeću na dan prezentacije finalista jer je potrebno uvjeriti predstavnike poduzeća da je upravo vaš prijedlog najbolji. I biti spreman na sva moguća pitanja!”

Zasluženu pobjedu na poslovnom slučaju Splitske banke odnijele su Anita Miškić, Maja Pervan, Ana Ljubas i Ivana Perković. Njihov zadatak bio je kreirati rješenje za poslovni slučaj: „Kad se u banku ne ide samo radi novca.“

Članica tima Anita Miškić rekla nam je nešto više o njihovom iskustvu: "CSC je jako dobro organiziran projekt i natjecanje u kojem je, kako pojedincu tako i timu, omogućena suradnja sa stručnim i rukovodećim osobljem. CSC smo shvatili kao jedno predivno novo iskustvo i odlučili smo se za rješenje problema Splitske banke. Splitska banka ponuđenom temom je dotaknula ono što do sada nije napravila niti jedna druga banka. To je za naš tim predstavljalo jedan veliki izazov s kojim smo se htjeli „uhvatiti u koštac“. Prijedlog suradnje s Hrvatskom lutrijom i postavljanje njihove ponude na bankomate Splitske banke je bio pun pogodak."

I zadnji, ali ne i poslijednji prvoplasirani tim, Ana Zukolo, Matea Zukolo i Nikolina Mezulić. Osvojile su prvo mjesto na poslovnom slučaju Infobipa koji je glasio: „Kreiranje markentiškog nastupa na novu komunikacijsku platformu.“

Koji je uspješni recept za prvo mjesto rekla nam je Ana Zukolo: „Smatram da je potrebno puno truda i kreativnosti, ali ključan faktor je dobar tim. Nakon što nađete dobar tim, prvi korak je detaljno proučiti poslovni slučaj, zatim razmišljati „outside the box“ pri kreiranju rješenja i nakon što se sav vaš trud isplati i uđete u finale dobitna kombinacija je s osmijehom, opušteno prezentirati vaše rješenje. Uspjeh zagarantiran.“

Na poslovnom slučaju Spara sa zadatkom: „Analize privlačenja kupaca u maloprodaji i prijedlog marketinških aktivnosti za SPAR Hrvatska,“ odlično treće mjesto osvojili su Mateja Baotić, Igor Mijatović i Monika Nikolaš.

Ovi uspjesi dokazuju da osim loših statističkih podataka o nezaposlenosti mladih ekonomista ima pojedinaca koji pored svih obveza na fakultetu koje pronašli vrijeme i za projekte, kao i studentske poslove. Ulaganje u obrazovanje i sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima svakako se isplati i cijeni te studentima donose nova znanja, iskustvo, poznanstva te utječe na rast njihova samopouzdanja, a zasigurno i čini to da se ističu u masi.

   


Izdvojeno

Reci što misliš!