Lifestyle / Studentski kutak

'Legice' osmislile najbolju strategiju ulaska na inozemno tržište

'Legice' osmislile najbolju strategiju ulaska na inozemno tržište

U četvrtak, 21. studenoga 2013., na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održano je završno natjecanje projekta Business Management Challenge (BMC), na kojemu su studenti predstavili svoje strategije ulaska na inozemno tržište.

Studentska organizacija AIESEC od listopada ove godine provodi projekt namijenjen studentima Ekonomskog fakulteta – Business Management Challenge. Kao dio redovne nastave diplomskih studija EFOS-a, cilj mu je da studenti riješe projektni zadatak i primijene teorijsko znanje na stvarnim slučajevima iz prakse.

Ove je godine na BMC-u, između ostalih, sudjelovala tvrtka MIT d.o.o., koja je vlasnik poznatog brenda „lega-lega“. U sklopu projekta, koji će se na EFOS-u održavati sve do kraja akademske godine, MIT d.o.o. predstavio je svoj poslovni slučaj i zadao zadatak studentima na kolegiju Strategije ulaska na inozemno tržište. Svoje su ideje o strategijama ulaska brenda „lega-lega“ na inozemno tržište jučer predstavila tri tima, koja su se svojim rješenjima istaknuli i zaslužili mjesto u finalu. Timove je činilo četiri ili više studenata, koji su stečeno znanje na fakultetu iskoristili na kreativan i inovativan način.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Najbolju strategiju ulaska na tržište Velike Britanije iznio je tim „Legice“, koji su činile Mateja Marijanović, Ivana Srb, Valentina Tatarović i Monika Vasko. Pobjednice su za svoju ideju i nagrađene prigodnim poklon paketima.


Izdvojeno

Reci što misliš!