Lifestyle / Studentski kutak

Osječki studenti smjera Marketing najbolji na državnom natjecanju

Osječki studenti smjera Marketing najbolji na državnom natjecanju

Hrvatska udruga za marketing (CROMAR) i tvrtka Borovo organizirali su natjecanje studenata marketinga iz cijele zemlje u cilju izrade marketinškog plana dječjeg asortimana obuće tvrtke Borovo.

U konkurenciji sa 14 timova sa svih Sveučilišta u Hrvatskoj, ocjenjivački sud je izdvojio rad studentskog tima s Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta iz Osijeka kao najbolji rad, koji se izdvojio svojom kvalitetom i kreativnim idejama.

Članovi tima (Kristina Korpak, Alen Filipović i Marta Koprivnjak, studenti 2. godine diplomskog studija smjera Marketing) imali su priliku prezentirati svoj rad na 23. Kongresu CROMAR-a u Lovranu, gdje su zasluženo dobili nagrade od predstavnika tvrtke Borovo. Rad je napisan pod mentorstvom doc.dr.sc. Helene Štimac.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Izvor: efos.unios.hr 


Izdvojeno

Reci što misliš!