Osječki studenti smjera Marketing najbolji na državnom natjecanju
Hrvatska udruga za marketing (CROMAR) i tvrtka Borovo organizirali su natjecanje studenata marketinga iz cijele zemlje u cilju izrade marketinškog plana dječjeg asortimana obuće tvrtke Borovo.
U konkurenciji sa 14 timova sa svih Sveučilišta u Hrvatskoj, ocjenjivački sud je izdvojio rad studentskog tima s Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta iz Osijeka kao najbolji rad, koji se izdvojio svojom kvalitetom i kreativnim idejama.
Članovi tima (Kristina Korpak, Alen Filipović i Marta Koprivnjak, studenti 2. godine diplomskog studija smjera Marketing) imali su priliku prezentirati svoj rad na 23. Kongresu CROMAR-a u Lovranu, gdje su zasluženo dobili nagrade od predstavnika tvrtke Borovo. Rad je napisan pod mentorstvom doc.dr.sc. Helene Štimac.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
U igri Joker igrač iz Osijeka osvojio je 6000 eura
-
Otežan je promet na zapadnoj obilaznici zbog prometne nesreće
-
Analitičari tvrde kako ponuda Mađara nema veze s biznisom, nego s politikom
Izvor: efos.unios.hr
Izdvojeno
-
Ukupno je u Hrvatskoj 399 lokacija s kamerama, a u Slavoniji i Baranji je njih 79
-
Bez obzira na poskupljenje općenitih životnih troškova, studenti u Osijeku imaju privilegiju relativno stabilnih cijena najma stanova
-
Olga ne planira napustiti Osijek, a u Ukrajinu odlazi samo u okviru posjeta rodbini i prijateljima
-
Reci što misliš!