Promo / Ostalo-predstavljamo

Prošlogodišnji hrvatski pobjednici GOMCa traže partnera

Prošlogodišnji hrvatski pobjednici GOMCa traže partnera

Prošlogodišnji hrvatski pobjednici GOMCa traže partnera - 250$, 3 tjedna, besplatna AdWords Kampanja.

Google Online Marketing Challenge je globalno studentsko natjecanje u izradi Google AdWords kampanja. Prošle godine na istom natjecanju ova ekipa ostvarila je vrlo dobar rezultat plasirajući se među 15% najboljih timova na svijetu. Od tada su vodili kampanje za tvrtke različitih profila i svakodnevno nadograđivali znanje o Google AdWordsu, a više o njima možete vidjeti na Adloomen.

Za članove tima sudjelovanje u GOMC 2013 predstavlja izazov i priliku da steknu još više iskustva te odmjere snage s drugim timovima u svijetu. Na raspolaganju imaju budžet od 250$ i 3 tjedna za vođenje kampanje. Za poslovni subjekt s kojim će surađivati to znači da će besplatno dobiti kreiranje i vođenje kampanje te budžet od oko 1.500,00 kn.

Odabir idealnog klijenta za GOMC je ključna stavka natjecanja. Od tvrtke koju će predstavljati na natjecanju očekuju maksimalnu suradnju te dostupnost tijekom natjecanja kako bi mogli uspješno postaviti i voditi kampanju na obostranu korist.

Nakon završetka kampanje klijent nema nikakvu obavezu, a ukoliko bude zadovoljan odrađenom kampanjom timu će biti zadovoljstvo nastaviti suradnju. Ovim putem pozivaju sve tvrtke koje posjeduju web stranicu, bez obzira kojom djelatnošću se bave i koliko su velike da se prijave kao potencijalni partner za GOMC na stranici http://adloomen.com/gomc/  gdje mogu saznati i više informacija o samom natjecanju.

Ishod gotovo svake Google AdWords kampanje je u početku neizvjestan iz razloga što je potrebna određena količina podataka kako bi se kampanja optimizirala te iz tog razloga ne mogu garantirati uspjeh kampanje. Međutim, ono što mogu garantirati je da će dati sve od sebe kako bi napravili najbolju moguću kampanju, a s obzirom na visoku motiviranost tima i iskustvo koje su do sada stekli vjeruju da će u tome i uspjeti.


Izdvojeno

Reci što misliš!