Promo / Ostalo-predstavljamo

FOTO: NEW LOOK – Britanski modni brand stigao i u Osijek

FOTO: NEW LOOK – Britanski modni brand stigao i u Osijek

Prepoznatljiv britanski modni stil i dizajn stigli su i u Hrvatsku uz izuzetno povoljne cijene. Tako je danas u trgovačkom centru Portanova održano otvorenje kojim je ova vodeća trgovina ženskom odjećom i modnim dodacima, obilježila ulazak na hrvatsko tržište.

Uz modnu reviju, u organizaciji udruge „Click“, koja je prikazala aktualnu New Look kolekciju namijenjenu raznim prilikama te značajne popuste za one koji su prvi odlučili odjenuti New Look marku, atraktivno uređena prodavaonica na 1.katu Portanove, mnogobrojnim posjetiteljima otvorila je svoja vrata.

New Look je jedan od najpoznatijih britanskih modnih brandova (gotovo 40 posto žena u Velikoj Britaniji kupi barem jedan odjevni predmet u ovoj trgovini) a danas širom svijeta ima više od 1000 prodavaonica. Tijekom ove i sljedeće godine, New Look će u Hrvatskoj otvoriti nekoliko svojih prodavaonica na ključnim mjestima u posjećenim trgovačkim centrima, a i otvorenje u Zagrebu slijedi ubrzo.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Ovaj britanski modni brand u Hrvatsku dovodi Vlamanda grupa u sklopu franšiznog ugovora koji je potpisan na period od 10 godina, a uključuje odgovornost Vlamanda grupe za sve prodajne i ostale aktivnosti u segmentu razvoja hrvatskog tržišta.

Prema podacima iz Ujedinjenog Kraljevstva, New Look je broj 1 na tržištu po prodaji haljina, a svaki deseti prodani par cipela također potječe iz njihovih prodavaonica. Udjeli na tržištu koje je New Look ostvario svuda gdje se pojavio vrlo su impresivni, pa smo uvjereni da će i na već vrlo razvijenom hrvatskom tržištu mode i modnih dodataka upravo taj svjež koncept kojeg donosi NEW LOOK u kombinaciji s povoljnim cijenama privući vjerne kupce“, rekao je na otvorenju New Look prodavaonice u Osijeku, Zdravko Vuko, direktor Vlamanda grupe.

NEW LOOK je globalno prepoznat po svom dinamičnom tempu i karakterističnom britanskom stilu i dizajnu koji privlače pažnju. Izuzetno povoljne cijene te uvijek aktualne kolekcije svrstale su ga među vodeće modne brandove na svakom tržištu.

[span class=camera]KLIK: New Look modna revija[/span]

Ono što ga izdvaja od svih drugih modnih brandova jest što se svaka kolekcija osvježava ritmom od 6 tjedana pa posjetitelji mogu pronaći nešto novo skoro svaki put kada uđu u prodavaonicu.

Modni detalji kao što su torbe, remenje, nakit i obuća upotpunjavaju bogati asortiman koji nudi New Look te omogućuju zadovoljenje svih modnih potreba. Obuća je ključna New Look kategorija; svaki deseti par cipela kupljenih u Velikoj Britaniji danas potječe iz njihovih prodavaonica. U 2011. godini prodano je 17 milijuna pari cipela i preko 3,5 milijuna pari čizama, a New Look je ocijenjen kao lider s udjelom od 7,8 posto u ukupnoj prodaji. Svake 2 sekunde, svaki dan, proda se par cipela.

Surađivali su s mnogim zvijezdama poput Taylor Momsen (iz serije „Gossip Girl“), Drew Barrymore, Lily Allen, Agyness Deyn i mnogim drugima. New Look također je razvio poseban odnos s dizajnerom Gilesom Deaconom koji je dizajnirao ekskluzivnu kolekciju za New Look pod nazivom „Gold“.

Za više informacija o NEW LOOK modnom brandu posjetite: http://www.facebook.com/NewLookHrvatska

Tekst: Mirna Čulo (SiB.hr)
Foto: Marko Banić (SiB.hr)

 


Izdvojeno

Reci što misliš!