Buttlift u 'Kickboxing klubu DUX'

Buttlift u 'Kickboxing klubu DUX'

Kickboxing klub DUX uz dosadašnji raspored uvodi i još jednu novu grupu koja bi svakako mogla biti privlačna svim ženama. Od ovoga tjedna u klubu kreću grupe Buttlifta! No, to nije sve! Ovim putem klub DUX nagrađuje čak 10 sretnika besplatnim mjesecom treniranja na treningu kojeg sami odaberete. Pridružite se odličnoj ekipi i ne zaboravite - 'U zdravom tijelu, zdrav duh'...

dux funkcionalni 495

Funkcionalni treninzi DUX

U posljednje vrijeme u razgovorima o treninzima sve češće možete čuti izraz "funkcionalni trening". Kod pravog funkcionalnog treninga nema sprava, bench pressova i biceps pregiba. Pravi je funkcionalni trening najpotpuniji način treniranja, jer se radi na svim bitnim komponentama koje se poboljšavaju treninzima - snazi, kondiciji, eksplozivnosti, brzini i izdržljivosti. Moglo bi se reći da funkcionalni fitness uzima ono najučinkovitije iz svih drugih sportova te ih logički slaže u jedan veoma raznolik, ali iznimno učinkovit koncept!

Bit je svih vježbi ostvariti da radi što više grupa mišića istovremeno. Ipak, velika većina vježbi najviše pogađa trbuh i donji dio leđa, što su kod većine ljudi najslabiji dijelovi tijela. Ako se tome dodaju i minimalni odmori između vježbi, dobivamo vrlo moćno oruđe za sagorijevanje masti i izgradnju mišića! Upravo je zbog te kombinacije vježbi koje aktiviraju sve mišiće u tijelu s minimalnim odmorima ovakav način treniranja vrlo iscrpljujući, fizički i psihički, ali se njime ostvaruje bolja kondicijska sprema i učinkovitije sagorijevanje suvišnih masti.

Što se tiče samih vjezbi, radi se o velikom broju raznih pliometrijskih skokova sa ili bez kutija, čučnjevima, deadliftovima, olimpijskom izbačaju, zgibovima i razboju na šipkama. Što je najbitnije, treninzi su prilagodljivi za sve razine tjelesne pripremljenosti te su prilagođeni i ženama.

Funkcionalni treninzi kontakt: Ivan Kereta 0919455956

dux kickbox 495

Kickboxing DUX

Promoviranje ovog odličnog sporta, za rekreativce i one koje bi željeli održavati zdrav duh i tijelo. Pogodan za razvoj koordinacije i motorike, izgradjuje i razgibava tijelo, jača karakter.

Odličan način da uz užurbani tempo života sa premalo adekvatne rekreacije učinite sebi uslugu i izbjegnete nepotrebne tegobe. Treninzi koji obuhvacaju sve segmente od zagrijavanja, razgibavanja, kondicije, snage, tehnike... mlad i dinamičan klub sa planom razvoja u kojem će svoje mjesto pronaći i rekreativci i natjecatelji.

dux rekreativni 495

Fitboxing & Kardio Kickboxing

Kako bi vaše zdravlje i kondicija bili na najvišem nivou, a stres i kalorije stvar prošlosti, KBK DUX pripremio je za vas ponudu koja se preporuča i muškarcima i ženama: mjesečni program 'Fitboxing' ili 'Kardio Kickboxing' uz Funkcionalni trening. Fitbox i Kardio Kickbox se preporuča onima koji žele raditi na snazi, izdržljivosti, koordinaciji i riješiti se stresa, takvim treningom preći ćete svoje granice, steći nove motoričke sposobnosti, učvrstiti mišiće i postići izvrsnu kondiciju!

Naravno, svatko trenira primjerenim intenzitetom i pristup je isključivo individualan i nije potrebno predznanje ili određena tjelesna sprema. Radi se tehnika udaraca, popularni "shadow boxing" (boks sa sjenom), zatim vježbe na vreći i fokuserima, vježbe u parovima, a prema afinitetu i razini adrenalina.

Kickboxing, Fitboxing kontkat : Igor Marković 095/70 77 007

dux butt 495

Butt lift DUX - NOVOO!!!!

Butt lift treninzi se baziraju na treniranju sva 3 glavna mišića stražnjice da bi joj dali oblik, učvrstili i podigli ju. Treninzi su kombinacija kardio i vježbi za oblikovanje tijela. Vježbe za stražnjicu neće dati samo rezultate vašoj pozadini, rezultati će bit vidljivi i na ostalim djelovima tijela na bedrima, trbuhu i struku, zbog čega dolazi do ukupnog oblikovanja tijela čime stražnjica postaje još istaknutija i ljepša.

Butt lift podrazumijeva oblikovanje mišića gluteusa kako bismo dobili savršeno oblikovanu okruglu stražnjicu, podizanje stražnjice kako bi izgledala savršeno iz svakog kuta, i učvršćivanje stražnjice i bedara, te redukciju potkožnog masnog tkiva. Gluteus maximus je mišić kojeg ćemo najviše razvijat,to je jedan od najvećih i najjačih mišića na ljudskom tijelu ali je najmanje razvijen.Kad vježbama natjerate gluteus maximus i vezane mišiće da rade stvari koje su teže i na koje mišić nije naviknuo on se mora prilagodit.

Prilagodba tog mišića se očituje u njegovom rastu a taj rast formira oblik vaše stražnjice. Svaki trening je drugačiji i radimo na svim djelovima tijela sa naglaskom na stražnjicu.Ne morate se brinuti da ćete dobiti onaj zategnuti izgled koji imaju žene bodybuilderi jer one vježbaju drugačije i napornije,mi ćemo na treninzima samo uzrokovat rast tog specifičnog mišićnog tkiva. Što se tiče samih vježbi najviše se baziramo na čučnjeve i iskorake sa opterćenjem,vježbe za donji dio leđa da bi nam stražnjica došla još više do izražaja te vježbe na TRX-u i vježbe s kettlebellom..Ne zaboravite da tim vježbama oblikujemo i cjelo tijelo.

Treninzi Butt Lift : Facebook stranica

Kontakt:097/608-4631 Ines

Nagradna igraSiB.hr i KBK DUX poklanjaju vam po 2 besplatne mjesečne članarine za buttlift i rekreativni kickboxing, te po 4 besplatne mjesečne članarine za fitbox i funkcionalni trening. Sve što trebate napraviti je u komentar ispod članka upisati "Ja želim ići na ___________ zato što želim održavati zdrav duh i tijelo". 

DOBITNICI:

Fitbox:

Maja Babić,
Marinela Crepulja,
Sierra Leone i
Marija Šmit

Rekreativni Kick:

Derivirani intergral
Ivan Demeter

Funkcionalni:

Korana Petrinšak
Iskra Jovanović
Valentina Krajček
Marta Ivanšić

Buttlift:

Nikita Zlikovski (Lana)
Še Lan

Dođite i vježbajte s nama !!!!!




Pratite SiB.hr bilo kad i bilo gdje! Posjetite naš mobilni portal m.sib.hr

Najave događaja

Četvrtak

Petak

Subota