Jonagold, ajdared, granny smith, ... jednostavno Volim jabuke
Projekt "Volim jabuke" inicijativa je ljubitelja ovog božanskog voća kojom se isti nastoji popularizirati i približiti ljudima na nov, kreativan i nadasve jednostavan način.
Projekt "Volim jabuke" inicijativa je ljubitelja ovog božanskog voća kojom se isti nastoji popularizirati i približiti ljudima na nov, kreativan i nadasve jednostavan način.
Ideja je nastala još 2009. godine kada su se prvi puta susreli s tržištem jabuka koje je, kako su uvidjeli, prepuno robe neodgovarajuće kvalitete i sumnjiva porijekla. S druge strane, percepcija potrošača o jabuci (koja je najpopularnije voće u Hrvatskoj) bila je razočaravajuća. Rečenice poput "Dajte mi pola kile onog Želišesa!", "Znam da postoje žute, zelene, crvene i plave(?!) jabuke...", "Zelene su kisele, jelda?" jedan su od glavnih razloga zašto žele educirati potrošače.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Policija je izašla na mjesto nesretnog događa i obavlja očevid
-
Ono što je najviše odlikuje veseo je lavež kada ugleda svoga vlasnika, a što se i dogodilo čim je ušao u dvorište romske obitelji gdje je kujica pronađena
-
Brže spašavanje života i to iz svih slavonskih županija kao i dijela susjedne BiH
Naravno da su cijelu priču željeli učiniti prepoznatljivom i dati joj lokalni karakter, pa su se odlučili fokusirati na dva aspekta:
"Kao prvo, u ponudi imamo samo sorte lokalnih proizvođača koji su se obvezali na visoku kvalitetu i zdravstvenu ispravnost svojih proizvoda. Sorte s dužim stažem na tržištu poput Idareda i Granny Smitha nekima su već poznate, dok su moderne sorte (Gala, Fuji), koje polako uvodimo, svojim osobinama već zainteresirale dobar dio potrošača. Vodili smo se sljedećom logikom – ako netko ima omiljenu vrstu kave, zašto ne bi imao i omiljenu sortu jabuke? Međutim, kako raznolikost boja i okusa približiti današnjem kupcu?"
Odgovor je ujedno i drugi aspekt na koji se fokusiraju – kreativnim komuniciranjem prema potencijalnim kupcima. Uporaba Interneta kao medija u početku se činila nelogičnom, ali već prve godine kombinacija Facebooka s dostavom jabuka na kućnu adresu pokazala se dobitnom. Danas, uporabom vrhunskih videomaterijala, društvenih mreža i kreativnih promotivnih materijala, informacije o jabuci, sortama i njihovim karakteristikama dostupne su svima. U lipnju 2011. lansiran je i sok Volim jabuke koji za sada koriste isključivo u svrhu promocije, ali predstavlja prvi korak u zaokruživanju ponude proizvoda od jabuke.
Idejni začetnik i inicijator čitavog projekta je Stjepan Dumančić iz Osijeka, proizvođač jabuka na 5 ha i strastveni zaljubljenik u računala. Od sadnje voćnjaka prijatelje i okolinu je obasipao informacijama o jabukama sve dok 2009. zajedno s Markom Butrakovićem, vrsnim video snimateljem i producentom, nije snimio prvi video kojim je projekt i službeno započeo. 2011. godine u projekt se uključuje i Vedran Šunjić, također voćar, s čijom potporom projekt dobiva na raznolikosti sorti jabuke.
Volim jabuke je stranica na kojoj možete saznati sve o jabukama, a također ih i naručiti da se dostave na Vašu kućnu adresu! Jabuke dolaze ravno iz voćnjaka, bez posrednika, bez hladnjača i svega ostaloga.Isporučuju se u kartonskim paketima od 8+ kg po cijeni od 49kn! Trenutno samo dostavljamo na područje Osijeka.
[important title=Nagradna igra]Registrirajte se na stranicu www.volim-jabuke.com i nasumičnih 5 dobit će besplatno po paket jabuka sa dostavom. Registrirajte se tako da upišete svoj nadimak sa sufiksom "_sib" npr "nadimak_sib" da znamo da ste čitatelj SiB.hr. Nagradna igra traje 10 dana. Ukoliko imate Facebook kliknite LIKE i povećajte priliku za dobitak.[/important]
Izdvojeno
-
Dulje vruće sezone i rjeđi mrazevi značili su da je postala virusna bolest koju najbrže šire komarci u svijetu, a uzima maha i u Europi
-
Ukupno je u Hrvatskoj 399 lokacija s kamerama, a u Slavoniji i Baranji je njih 79
-
Bez obzira na poskupljenje općenitih životnih troškova, studenti u Osijeku imaju privilegiju relativno stabilnih cijena najma stanova
-
Olga ne planira napustiti Osijek, a u Ukrajinu odlazi samo u okviru posjeta rodbini i prijateljima
Reci što misliš!