Promo / Gospodarstvo

Aktivnosti i uspjesi koji pokazuju da prilike postoje, treba ih koristiti

Aktivnosti i uspjesi koji pokazuju da prilike postoje, treba ih koristiti

U tjednu od 7. do 11. svibnja ove godine, održano je finale natjecanja Case Study Competition 2012 u Zagrebu, na kojem su timovi u obliku prezentacije branili svoje prijedloge rješenja pred komisijom sastavljenom od predstavnika poduzeća za koje su radili slučaj.

U tjednu od 7. do 11. svibnja ove godine, održano je finale natjecanja Case Study Competition 2012 u Zagrebu, na kojem su timovi u obliku prezentacije branili svoje prijedloge rješenja pred komisijom sastavljenom od predstavnika poduzeća za koje su radili slučaj.

Case Study Competition je natjecanje u rješavanju pravih i izazovnih poslovnih slučajeva kojim studentska udruga eSTUDENT (EFZG, FER, FBF, PMF) povezuje poduzeća iz različitih industrijskih grana s najboljim studentima svih fakulteta. Natjecanje se održava uz potporu predsjednika Republike Hrvatske, prof.dr.sc. Ive Josipovića. Na natjecanju ove godine je sudjelovalo petnaest velikih poduzeća sa šesnest poslovnih slučajeva, za rješavanje koji je se prijavilo 3600 studenata, ukupno 555 timova, koji studiraju na sveučilištima širom Hrvatske od kojih samo najbolji su prošli u finalni krug natjecanja.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Od toliko velike konkurencije i tisuće studenata, ponosni smo što je devet studenata u samoj završnici finala predstavljalo Osijek i Ekonomski fakultet u Osijeku te ostvarili zapažene rezultate.

studenti495 1

Tim u kojemu su bili Matea Zukolo (preddiplomski studij Financijski menadžment), Marija Pranjić (diplomski studij Menadžment), Mladen Šalinović (diplomski studij Poduzetništvo) te Vicko Mustapić (diplomski studij Poduzetništvo), osvojio je treću nagradu u vrijednosti od dvije tisuće kuna, u poslovnom slučaju Erste&Steiermarkische Bank, pod nazivom Loyalty program u 21. stoljeću.

Tim u kojemu su bile studentice diplomskog studija Menadžment Iva Soldo, Marija Dražić i Sarah Gimling zajedno sa Mateja Cah studenticom diplomskog studija Marketing, osvojio je drugu nagradu koja se sastoji od procjene vještina i kompetencija te izrada profila zaposlenika, „personalni špigl" od strane stručnjaka iz poduzeća Edukator Kreator za svakog člana tima, mogućnost odrađivanja pripravništva (plaćena praksa) u trajanju do 3 mjeseca u Printera Grupi za sve članove tima i testovi znanja po završetku prakse te izdavanje certifikata.

studenti495 2

Studenti koji su postigli najbolji rezultat među Osječkim predstavnicima su ponovno Marija Pranjić i Vicko Mustapić u timu sa studenticom druge godine diplomskog studija Poduzetništvo Ivanom Slišković, te studentom Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu i Ekonomika poduzetništva Danijelom Dadović, a osvojili su prvu nagradu u vrijednosti od deset tisuća kuna, u poslovnom slučaju poduzeća Cemex, pod nazivom Promocija putem alternativnih mreža.

studenti495 3

Iznimno je priznanje i slučaj gdje su studentica Marija Pranjić i student Vicko Mustapić bili u finalu i osvojili nagrade u dva poslovna slučaja.

Da ovi rezultati nisu rezultati sreće ovih studenta, već upornosti i rada, pokazuje pogled na sve dodatne aktivnosti ovih studenata.

Matea, Mladen, Marija i Vicko su tim u još jednom natjecanju, ovaj put na Ekonomskom fakultetu, pod nazivom Projekt 180, gdje su već pobjedili u tri od tri do sadašnja poslovna slučaja.

Pojedninačno ovi studenti su: trenutni finalisti Intesa Sanpaolo Card University Award natječanja (Marija) i sudionici projekta "Predstavi svoj zavičaj" (Mateja) kao Ron Brown Foruma (Matea), sudionici Projekta 180 na Case Study Ožujsko - Zg. pivovara (Sarah, Marija i Mateja, te Danijel i Marija Pranjić), vanjski suradnici Studentskog Zbora Ekonomskog fakulteta (Ivana), pobjednici natječaja za stipendije zbog uspjeha na faksu ali i aktivnosti izvan faksa (Vicko) kao i osvojeno prvo mjesto na natjecanju u oglašavanju SOS Dječije selo Hrvatska (Mateja), sudionici ERASMUS programa (Iva – dva puta Finska i Španjolska), članovi udruga EwoB-a (Ivana, Mladen, Marija, Vicko), AIESEC-a (Marija, Danijel i Vicko) i CROMAR-a (Mateja i Sarah) kao i IAESTE (Iva), sudionici projekata Tjedan mozga u Osijeku (Marija), sudionici u razmjeni studenata (Mladen, Ivana, Sarah), volonteri (Danijel, Ivana), kao i davatelji instrukcija za ekonomske predmete (Vicko i Iva).

Pored svih obveza na fakultetu koji svi ovi studenti rješavaju u roku oni su pronašli vrijeme i za sve ove projekte, kao i studentske poslove.

Ulaganje u obrazovanje i sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima svakako se isplati i cijeni te ovim putem pozivamo sve studente da sudjeluju u ovakvim aktivnostima, koje im donose nova znanja, iskustvo, poznanstva te utječe na rast njihova samopouzdanja, a zasigurno i čini to da se ističu u masi.

Studenti se zahvaljuju Ekonomskom fakultetu u Osijeku što je prepoznao važnost ovakvog uspjeha.

Gotovo svi naši studeni finalisti uskoro završavaju ovu etapu obrazovanja te ne sumnjamo da će ih tržište prepoznati.

   


Izdvojeno

Reci što misliš!