Mobilna edukacija - postani IT konkurentan
Nezaposlenost je veliki problem Slavonije i Baranje kao i cijele RH. Velik dio ljudi koji se trenutno nalazi na tržištu rada nemaju osnovna znanja i vještine koje poslodavci zahtijevaju. Zato je nastalo www.mobilna-edukacija.com
Nezaposlenost je veliki problem Slavonije i Baranje kao i cijele RH. Velik dio ljudi koji se trenutno nalazi na tržištu rada nemaju osnovna znanja i vještine koje poslodavci zahtijevaju. Prvenstveno mislimo na računalne, komunikacijske i organizacijske vještine. S druge strane, osvješćivanjem navedenog problema, u prvi plan dolazi i činjenica da je većini nezaposlenih (posebno u ruralnim krajevima) nemoguće steći takve vještine iz niza razloga:
- Nedostatak novca za obrazovanje
- Velik izbor programa školovanja koji se ne fokusiraju
na bitno
- Nemogućnost putovanja na točno određene lokacije na
kojima se školovanje odvija
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Povećanju današnjeg broja posjetitelja zasigurno doprinosi i Zeleni četvrtak, manifestacija kojom se želi potaknuti građane na, prije svega, usvajanje zdravih prehrambenih navika
-
-
Na naizgled jednostavno pitanje kandidat je ponudio potpuno neočekivani odgovor
Mladi poduzetnici iz Osječko-baranjske županije osmislili su projekt „Mobilne edukacije" (www.mobilna-edukacija.com) koji ima za cilj otkloniti sve gornje dvojbe i omogućiti da se edukacija provodi u svakom selu, općini ili gradu i to kroz programe obrazovanja u računalnim smjerovima (osnove i napredna uporaba računala i IT edukacija), edukaciju kako osmisliti i organizirati projektne aktivnosti, kao i edukaciju poslovne komunikacije. Posebno ciljana skupina su poduzetnici, OPG-ovi, kao i ostali zainteresirani koji nemaju neku vrstu učilišta ili pristup takvoj vrsti školovanja. Ukoliko želimo pratiti trendove i biti konkurentni, moramo se kretati u skladu s novim edukacijskim i tehnološkim dostignućima, posebno u IT-u. Proizvod takve edukacije bila bi web burza putem koje bi plasirali proizvode naših poduzetnika i OPG-ova na svjetsko tržište. Uz želju za poticanjem novog zapošljavanja cilj nam je i da pomoću Interneta plasiramo naš domaći proizvod (izradimo web burzu), potaknemo turističku promociju kraja (općina, gradova, sela) kao i povećamo konkurentnost nabrojanih skupina.
S obzirom da brojni građani nisu u mogućnosti odlaziti na edukaciju u gradove s informatičkom opremom, ovaj je oblik edukacije ključan ukoliko želimo da naši ruralni krajevi dobiju pravovremenu informaciju i postanu konkurentni. Nažalost, i činjenica da je Hrvatska tek na 57. mjestu u korištenju IT alata i mogućnostima koje se nude na Internetu jasno ukazuje na problem naše konkuretnosti i praćenja suvremenih trendova u poslovanju. S druge strane i rezultati portala kao što je "Moj posao" ukazuju kako su IT stručnjaci među najtraženijim zanimanjima za zapošljavanje. Zato je Mobilna eduakcija prava prilika da postavimo naše poduzetnike i OPG-ove na zdrave noge i učinimo ih konkurentnim na budućem tržištu EU te se zbog toga nadamo da će se za ovaj projekt zainteresirati kako poduzetnici i OPG-ovi, tako i sela, općine, gradovi i županije.
Više o projektu na:www.mobilna-edukacija.com
Izdvojeno
-
Donosimo vam recept za skuhati pravi baranjski fiš paprikaš i domaću tjesteninu
-
Moša je oduvijek bila poznata i kao pravi gradski kvart iliti, bolje rečeno, firtl u kojemu su živjeli pravi gradski dečki i cure koji su se uvijek, osim sitnih kavgi s Retfalčanima, držali zajedno
-
Nakon devet godina života u Irskoj kući se vratio i Osječanin Dino Dželihodžić
-
Kratka imena, dva sloga, to su trendovi: Liam, Noel, Lota, gotovo je doba Štefanija i Terezija
Reci što misliš!