Promo / Gospodarstvo

Budi i ti Lega-Lega

Budi i ti Lega-Lega

 

Mit studio dizajn je osnovan prije 14 godina u Osijeku i to od strane nekoliko partnera, a danas je njegov jedini vlasnik tiskara IBL koja će uskoro svoj novi pogon otvoriti i u poduzetničkoj zoni Tenja. Spiritus movens cijeloga tima od 10 dizajnera, danas je kreativni direktor, Boris Matešić, a bave se dizajnom, grafičkom pripremom i u zadnje tri godine video produkcijom. 

bedzevi_495

Ono što ih zasigurno razlikuje od svih ostalih tvrtki jest orginalnost i kvaliteta dizajna koja je danas izuzetno bitna. MIT dizajn studio uspješno se prilagođava novim tehnologijama i načinima poslovanja na tržištu te je godinama znak za kvalitetu i brzinu isporuke. Razlog tome dobra je poslovna politika, kvalitetni dizajneri i želja za uspjehom. Danas, nakon više od trinaest godina, postali su predvodnik i sinonim za dizajn na ovom području, a i šire. Zadovoljni klijenti neprekidno se vraćaju i donose nove poslove. Proizvodi MIT dizajn studija sami su sebi reklama te ga preko njih pronalaze i drugi klijenti, čak i izvan granica Hrvatske. Dodatnu potvrdu kvalitete i funkcionalnosti dizajna Studio je dobio na raznim svjetskim i domaćim natječajima: International Design Awards, Print´s Creativity and Commerce, ED Awards, New York Festival International Design Awards, Festo, Sudnji dan itd. 

drzac_za_nogavice_495

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

U suradnji s tvrtkinim vlasnikom, tiskarom IBL, MIT dizajn studio u mogućnosti je pružiti klijentima kompletnu uslugu, od ideje do realizacije. Prilikom izrade različitih rješenja za klijente, u sklopu mentalnih vježbi i brainstorminga, dolazile su ideje za proizvode za koje su u Studiju željeli da ugledaju svjetlo dana. Zbog toga je MIT dizajn studio 2006. godine registrirao brand „lega-lega" pod kojim danas ima više proizvoda, od kojih su neki bili veoma zapaženi ne samo u Hrvatskoj nego i u svijetu. 

zicbo_495

Lega-lega je brend koji obuhvaća bilježnice, rokovnike, majice i još neke sitnice, dumine ... dakle sve su to obične, svakodnevne stvari za koje ne bi odmah rekli da mogu imati nekakav utjecaj ili izazvati nekakvu emociju. Sigurno ih dobijate desetine za Božić kao poslovne poklone... i većina ljudi ne troši svoje vrijeme na njihov izbor što je razumljivo jer tko danas ima vremena posvetiti se izboru bilježnice ili rokovnika ili čak majice. Pa, zapravo, postoje takvi pojedinci i premda su oni mali dio populacije, reći ćemo zašto mislimo da su upravo oni bitni i kako su uz njihovu pomoć uspjeli postići odlične rezultate s obzirom da se radi o brandu koji je još "mlad", bez budžeta za oglašavanje i u vrlo problematičnom tržišnom kontekstu.

Lega-lega je nastao u timu ljudi koji se bave grafičkim dizajnom u Mit dizajn studiju i u svojoj najranijoj fazi predstavljao je "savršenog klijenta".

majica_m_495

Naime, grafički dizajn je famozno ozloglašena disciplina jer vrlo često klijenti naručuju posao od neke tvrtke i onda  ne dozvoljavaju da bude odrađen profesionalno, tj. onako kako dizajneri najbolje znaju, nego onako kako oni smatraju da bi trebalo. Ukoliko biste tu situaciju prebacili na neko drugo zanimanje, dobili bi kaos. No u dizajnu, to je svakodnevica i ljudi smatraju da je jedina svrha dizajna napraviti nešto lijepim, a kako svi imaju ukuse onda to postaje stvar osobnog ukusa.  

Lega-lega je bio idealan klijent, poligon gdje su mogli napraviti što god su htjeli i jedini uvjet bio je mogu li to proizvesti sami i je li to zanimljivo. Samo ime za brend došlo je tako prirodno i spontano da gotovo nisu ni razmišljali o njemu. Lega je izraz koji ne može biti više osječki nego što jest i osim što je simbol pripadnosti i povezanosti, on predstavlja i prepoznatljivost na nacionalnoj razini, jer lege su uvijek iz Osijeka.

majica_z_495

Inspiracija koju crpe za lega-legu dolazi iz, nažalost, prošlih vremena, kada je Osijek bio doista fenomenalan grad za život. Grad koji je bio industrijski i ekonomski neusporedivo jači. Lega-lega je vrlo brzo postao nekakav projekt kojim su htjeli dati nešto od izgubljenog urbanog štiha koji je Osijek imao ranije. Nekakav proizvod koji će biti prepoznatljiv kao osječki i koji će promovirati Osijek kao grad pozitivne energije, premda je strahovito nedostaje, ali stvari se mogu promijeniti. Malo po malo, svatko u svojoj domeni. U svakom slučaju, cjelokupna situacija ih je uvjerila da trebaju preuzeti rizik i ponuditi lega-lega prozivode na udar kritike i test tržišta. Nakon 2 tjedna crtanja, bojanja, rezanja i postavljaja polica, proizvoda i svega ostalog, otvorili su lega-lega trgovinu u Osijeku. Organizirali su distribuciju i u Zagreb, Rijeku, Pulu, Split i Dubrovnik.

pakiranje_495

S obzirom da nisu imali budžet za oglašavanje, postalo je jasno da je jedini način na koji će prenijeti svoju ideju - usmeni. Od usta do usta. Ako ovisite o usmenoj predaji, nema te strategije koja će vam garantirati uspjeh.

"No, ako se svidite ključnim ljudima, ljudima koji su voljni pokloniti vam pažnju bez da im se trpate u lice, koji vole nove stvari i konstantno pričaju o njima svojim prijateljima - onda ste na konju", kažu u MIT-u.

To je taj mali dio potrošačke populacije koji vole biti informirani o svemu novom, koji prvi isprobavaju nove tehnologije, koji imaju najnovije modele telefona, koji znaju kako funkcionira najnovija tehnologija i najvažnije, svoj entuzijazam za novim informacijama komuniciraju svojim prijateljima. Danas nije problem doći do tih ljudi... facebook, twitter i slične društvene mreže omogućavaju vam pristup bilo kome. I nakon što su pokrenuli facebook i twitter i dali ljudima priliku da kažu svoje mišljene i stupe s njima u kontakt, reakcije su bile odlične. Upravo ti ljudi, koji žele imati izbor svog rokovnika i bilježnice, ljudi koji imaju potrebu zapisivati svoje ideje, misli ili dojmove na papir jer im papir pruža ono što se naziva analognom  romanitikom, su prihvatili te proizvode kao da su stvoreni samo za njih i svim prijateljima prenijeli svoje oduševljenje.

rokovnik_495

Slali su im svoje fotografije u lega-lega majicama, dobili su molbe da šalju proizvode po cijelom svijetu. Osječani su ih prihvatili jer vide dio sebe i svog grada u tome i ponosni su jer imaju proizvod koji izgleda zanimljivo i svježe i nije još jedan motiv mosta, hotela ili konkatedrale. Ostalima se sviđa što konačno imaju izbor koji do sada nisu imali i mogu biti dijelom te cijele priče jer je nešto novo, nešto drukčije i super. Bili su pokrovitelji posljednjeg Pannonian Challengea, prvenstva u atletici, pokrovitelji UFO-a, baletne škole te brojnih drugih događaja i aktivnosti te rado priskaču u pomoć svima koji žele donijeti bilo kakvu pozitivnu energiju u Osijek. U budućnosti planiraju legu odvesti i izvan granica lokalne priče, stvoriti nešto još univerzalnije, ali s istim senzibilitetom, zadržati proizvodnju u lokalnim granicama i promovirati kreativnost jer na taj način ćemo dati svoj doprinos ka stvaranju boljeg prostora za život.

rokovnik_495_2

lega_lega_web495

Više informacija o cijenama te proizvodima koji se nude pronađite na www.lega-lega.com

[important title=Nagradna igra]Portal SiB.hr i i MIT dizajn studio vas nagrađuju s 2x lega-lega majice (1x muška, 1x ženska), držaćem za nogavice i crnim rokovnikom. Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri pristinite LIKE, te u komentar OVDJE upišite "Želim biti dio lega-lega pokreta" i očekujte izvlačenje dobitnika. Sretno :)

Nagrade su osvojili:
- Ivana Hanzlić - majica
- Helena Kotrla - majica
- Bulaja Kata - držač za nogavicu
- Vlatko Mikulić - rokovnik[/important]

POGLEDAJTE: Igor Penović iz Osijeka proglašen dizajnerom godine


Izdvojeno

Reci što misliš!