Promo / Gospodarstvo

Jonagold, ajdared, granny smith, ... jednostavno Volim jabuke

Jonagold, ajdared, granny smith, ...  jednostavno Volim jabuke

Projekt "Volim jabuke" inicijativa je ljubitelja ovog božanskog voća kojom se isti nastoji popularizirati i približiti ljudima na nov, kreativan i nadasve jednostavan način.

Projekt "Volim jabuke" inicijativa je ljubitelja ovog božanskog voća kojom se isti nastoji popularizirati i približiti ljudima na nov, kreativan i nadasve jednostavan način.

volim_jabuke_495

Ideja je nastala još 2009. godine kada su se prvi puta susreli s tržištem jabuka koje je, kako su uvidjeli, prepuno robe neodgovarajuće kvalitete i sumnjiva porijekla. S druge strane, percepcija potrošača o jabuci (koja je najpopularnije voće u Hrvatskoj) bila je razočaravajuća. Rečenice poput "Dajte mi pola kile onog Želišesa!", "Znam da postoje žute, zelene, crvene i plave(?!) jabuke...", "Zelene su kisele, jelda?" jedan su od glavnih razloga zašto žele educirati potrošače.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Naravno da su cijelu priču željeli učiniti prepoznatljivom i dati joj lokalni karakter, pa su se odlučili fokusirati na dva aspekta:

"Kao prvo, u ponudi imamo samo sorte lokalnih proizvođača koji su se obvezali na visoku kvalitetu i zdravstvenu ispravnost svojih proizvoda. Sorte s dužim stažem na tržištu poput Idareda i Granny Smitha nekima su već poznate, dok su moderne sorte (Gala, Fuji), koje polako uvodimo, svojim osobinama već zainteresirale dobar dio potrošača. Vodili smo se sljedećom logikom – ako netko ima omiljenu vrstu kave, zašto ne bi imao i omiljenu sortu jabuke? Međutim, kako raznolikost boja i okusa približiti današnjem kupcu?"

Odgovor je ujedno i drugi aspekt na koji se fokusiraju – kreativnim komuniciranjem prema potencijalnim kupcima. Uporaba Interneta kao medija u početku se činila nelogičnom, ali već prve godine kombinacija Facebooka s dostavom jabuka na kućnu adresu pokazala se dobitnom. Danas, uporabom vrhunskih videomaterijala, društvenih mreža i kreativnih promotivnih materijala, informacije o jabuci,  sortama i njihovim karakteristikama dostupne su svima. U lipnju 2011. lansiran je i sok Volim jabuke koji za sada koriste isključivo u svrhu promocije, ali predstavlja prvi korak u zaokruživanju ponude proizvoda od jabuke.

Idejni začetnik i inicijator čitavog projekta je Stjepan Dumančić iz Osijeka, proizvođač jabuka na 5 ha i strastveni zaljubljenik u računala. Od sadnje voćnjaka prijatelje i okolinu je obasipao informacijama o jabukama sve dok 2009. zajedno s Markom Butrakovićem, vrsnim video snimateljem i producentom, nije snimio prvi video kojim je projekt i službeno započeo. 2011. godine u projekt se uključuje i Vedran Šunjić, također voćar, s čijom potporom projekt dobiva na raznolikosti sorti jabuke.

Volim jabuke je stranica na kojoj možete saznati sve o jabukama, a također ih i naručiti da se dostave na Vašu kućnu adresu! Jabuke dolaze ravno iz voćnjaka, bez posrednika, bez hladnjača i svega ostaloga.Isporučuju se u kartonskim paketima od 8+ kg po cijeni od 49kn! Trenutno samo dostavljamo na područje Osijeka.

[important title=Nagradna igra]Registrirajte se na stranicu www.volim-jabuke.com i nasumičnih 5 dobit će besplatno po paket jabuka sa dostavom. Registrirajte se tako da upišete svoj nadimak sa sufiksom "_sib" npr "nadimak_sib" da znamo da ste čitatelj SiB.hr. Nagradna igra traje 10 dana. Ukoliko imate Facebook kliknite LIKE i povećajte priliku za dobitak.[/important]

    

  


Izdvojeno

Reci što misliš!