Promo / Gospodarstvo

Osječki kreativci: ''Trudimo se da se grad potpuno ne poseljači!''

Osječki kreativci: ''Trudimo se da se grad potpuno ne poseljači!''

Bookmark, udruga studenata marketinga koja djeluje pri Ekonomskom fakultetu u Osijeku, nastavlja tradiciju održavanja SmartCaffea na kojima u ugodnom okruženju uspješni ljudi iz svijeta marketinga dijele svoje znanje i iskustva sa svima zainteresiranima. Tako je u utorak, 2. studenog 2016. godine, u Atelier baru svoje znanje o marketingu podijelio Ivan Grgić, suosnivač kreativne agencije Adverta.

U opuštenom ambijentu Atelier bara u Eurodomu osječki studenti marketinga dobili su priliku iz prve ruke saznati kako funkcionira svijet marketinga. Reklo bi se da je to vrlo nekonvencionalan način učenja, no SmartCaffe privukao je publiku koja je došla saznati ponešto o događajima koji već neko vrijeme razbijaju monotoniju grada Osijeka.

Ako ste pomnije gledali plakate ili pratili društvene mreže, možda ste mogli zamijeniti da je zajednički nazivnik gotovo svim značajnijim i posjećenijim događanjima u gradu Osijeku tijekom posljednjih nekoliko mjeseci kreativna agencija Adverta. Za one koji do sada nisu čuli za tu kreativnu agenciju potrebno je istaknuti da je Adverta agencija specijalizirana za event-management i digitalni marketing, a Osijek boji u zabavu od 2012. godine. Sofa partiji, Helloween u Planu B, organizacija konferencija kao što su Kulen Dayz, Market&NG – Tržište i nove generacije, Večer vina i umjetnosti, Wine and bike tour u Erdutu… sve su to projekti mladih kreativaca iz Adverte.

Ivan Grgić, suvlasnik kreativne agencije Adverta, kroz šalu je rekao da se sve velike ideje rađaju za šankom. Naime, prijatelj i on odlučili su se po završetku fakulteta otvoriti ugostiteljski objekt Barcelona pub. Ljubav prema nogometu i želja za napretkom otisnuli su ekipu iz Barcelone u društvo respektabilnih marketinških agencija.

Pub nije bio dovoljan, trebalo nam je nešto više“, rekao je Ivan, navodeći da je organizacija događanja bila logičan posljedica onoga što je Osijeku tada kronično nedostajalo.

Željeli smo napraviti nešto za sebe i svoje prijatelje. Htjeli smo jedan dan posvetiti se društvu. Odlučili smo napraviti party kakav je gradu trebao. Nakon što su nas ohrabrili komentari naših prijatelja, nastavili smo.“

Ideja Sofa partija na Iktusu došla je sasvim slučajno.

„Prolazili smo prijatelj Marin i ja pored Iktusa i zapitali smo se kako izgleda pogled s terase. Popeli smo se i pogled s Drave nas je očarao. Iza nas šuma, park, ispred nas Drava, Baranja. To već samo po sebi priča lijepu priču“, rekao je kroz šalu.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

adverta

Osijek ljeti zna biti dosta sumoran grad, a partiji na Iktusu bili su odbljesci koji su razbijali to sivilo. Svaki student koji je ikada posjetio neki Sofa party zna o čemu pišem.

Kasnije je Sofa preseljena i na Osječku ljetnu noć gdje je također bila prisutna ideja intervencije u prostoru, igra svjetla i sjene i nezaobilazna dobra urbana glazba.

Osijek je super grad koji ima potencijal, a mi se samo trudimo da se ne poseljači totalno, istaknuo je Ivan aludirajući na folk glazbu koja je sveprisutna u raznim klubovima.

Na pitanje otkud ideja o Wine and Bike touru u Erdutu, rekao je da se radilo o svojevrsnom prkosu jer je dosta ljudi govorilo kako nitko neće biciklom doći do Erduta. No prevarili su se. Wine and Bike tour nastao je kao projekt Udruge vinara Erdut i Regionalne razvojne agencije dok je Adverta kreativnim angažmanom začinila događaj svojim šarenilom. Advertina vizija bila je prikazati kraj uz Dunav onako kako ga Adverta vidi – kao malu hrvatsku Toskanu, kao kraj s puno vinograda, romantike i vina. Vrhunac tog projekta bio je koncert Josipe Lisac i misao „gdje Dunav ljubi nebo“.

Za organizaciju događanja tvrdi da je to zabavan posao.

Mislite da ste sve isplanirali i onda vas opet nešto iznenadi. A opet, to nije posao od sedam do tri. To je posao gdje se može pristojno zaraditi čak i u ova teška vremena.“

Na pitanje o tome kako gleda na činjenicu da je Zagreb puno plodnije mjesto za marketinške agencije nego Osijeka zaključio je: „Vjerojatno drugačije razmišljamo, mi Slavonci, od Zagrepčana. No, ipak, ovdje ima dobrih agencija. Pogledajte što rade BambooLab i King Kong.“

U konačnici rekli bi da je njihov uspjeh splet znanja, upornosti, želje i rada.

Može se ako hoćete. Nije istina da ovdje baš sve mora propasti. Mi smo mlada generacija koja želi stvarati. Mi ovdje imamo planove za budućnost“, rekao je Ivan za kraj.

 


Izdvojeno

Reci što misliš!