Promo / Gospodarstvo

PREDSTAVLJAMO: Novi Mercedez-Benz Vito

PREDSTAVLJAMO: Novi Mercedez-Benz Vito

Automobil za posao je udoban, štedljiv, izdržljiv, komotan, siguran, snažan i prilagodljiv. Automobil za posao je, dakle, - Vito!
Novi Mercedes-Benz Vito dolazi u tri karoserijske varijante, tri različite dužine i s tri pogonska sustava. Snažni i štedljivi turbodizelski motori ugođeni su tako da ih treba.



Rjeđe servisirati, pa su i ukupni troškovi znatno niži. A ugrađeni sustavi sigurnosti su jednaki onima koje poznajemo iz luksuznijih obiteljskih ili poslovnih limuzina.

Preostaje samo upoznati se s detaljima.

VELIKI UTOVARNI PROSTOR I JOŠ VEĆI KOMFOR Za sve koji traže veliki utovarni prostor dok istovremeno ne žele izgubiti komfor, okretnost ili mogućnost parkiranja u svojoj garaži, novi Vito je svestrani profesionalac u segmentu Mid-size dostavnih vozila i postavlja nova mjerila u segmentu između 2,5 i 3,2 tone ukupne dopuštene mase. U ponudi su Vito furgon za prijevoz tereta, Vito Mixto s još jednim redom sjedala ili kao model Tourer za putnički prijevoz.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

MODELI KROJENI PO MJERI Kao jedini model u svom segmentu Vito furgon je dostupan u tri različite dužine i s tri pogonska sustava - sa do 1.369 kg utovarne mase. Vito Mixto, furgon s dvostrukom kabinom, povezuje prednosti furgona i kombija za prijevoz putnika. Potpuno novo poglavlje Mercedes-Benz postavlja s novim modelom Vito Tourer za prijevoz putnika. Podijeljen je u izuzetno funkcionalnu izvedenicu Tourer BASE, svestranog Tourer PRO i profinjenog Vito Tourer SELECT čime se Tourer razvio u cjeloviti model, krojen za sve načine prijevoza putnika.

KOMBINACIJE POGONSKIH SUSTAVA Po prvi put u ovom segmentu moguće je odlučiti se za prednji, stražnji ili pogon na sva četiri kotača. Prednji pogon dopušta malu težinu vozila, a dok je vozilo prazno ili malo opterećeno, prednji pogon nudi prednosti i u trakciji. Osim toga s prednjim pogonom je moguća povoljna kupovna cijena vozila. Dokazani stražnji pogon je odgovarajuće rješenje za prijevoz teških tereta, vučnog tereta ili za posebnu visoku voznu dinamiku. Pogon na sve kotače je tražen u nepovoljnim uvjetima vožnje ili u vožnjama izvan cestovnog prometa. Kroz novu, integriranu ugradnju pogona na sva četiri kotača ovaj model je u svojoj visini istovjetan modelima s prednjim ili stražnjim pogonom.

KAKO ODABRATI OPTIMALNU SNAGU MOTORA? Ukoliko uglavnom sami putujete u vozilu, želite koristiti maksimalnu nosivost za nisku ili srednju utovarnu masu, a prioritet Vam je najniži trošak onda Vam Vito s prednjim pogonom i kompaktnim četverocilindričnim motorom od 1,6l zapremine najviše odgovara. U ponudi su Vito 109 CDI sa 88KS ili 111 CDI sa 114KS. Veće zahtjeve novi Vito ispunjava sa stražnjim pogonom i četverocilindričnim motorom zapremine 2,15l. Dostupan je s tri razine snage: 114 CDI sa 136KS, 116 CDI sa 163KS ili 119 BlueTEC sa 190KS koji zauzima posebnu ulogu u svom segmentu sa Euro 6 motorom. Snaga se na stražnji pogon prenosi putem ručnog mjenjača sa šest brzina, a za Vito 114, 116 i 119 kao i s pogonom 4x4 moguće je naručiti automatski mjenjač sa šest brzina – 7G-TRONIC PLUS.

SMANJENA POTROŠNJA GORIVA I NISKI TROŠKOVI ODRŽAVANJA Bez obzira da li su posrijedi stražnji pogon, elektromehanički upravljač ili dodatni agregati – novi Vito je štedljiv u svim aspektima. U prosjeku novi Vito troši i do 20% manje goriva nego prethodnik. Posebno štedljiva je izvedba motora sBlueEfficiency paketom koji je moguć u kombinaciji sa stražnjim pogonom i serijski je za Vito Tourer za putnički prijevoz s automatskim mjenjačem. S modelom Tourer 116 CDI BlueEfficiency moguća niska potrošnja i do 5,7l/100km. Osim toga novi Vito posjeduje duge servisne intervale, i do 40.000km ili dvije godine.

PIONIR U KLASI PO SIGURNOSNIM SUSTAVIMA Kao jedino dostavno vozilo furgon posjeduje zračne jastuke i upozorenje na sigurnosne pojaseve za vozača i suvozača. Modeli Tourer PRO i Tourer SELECT opremljeni su zračnim zavjesama i Thorax-Pelvis bočnim zračnim jastucima sprijeda, a za Tourer je moguće dokupiti zračne zavjese straga. S maksimalno osam zračnih jastuka Tourer postavlja mjerilo na tržištu. U serijsku opremu novog Vita spada Attention Assist koji kroz nekoliko parametara zaključuje kada vozač treba stanku. Jedinstven je i serijski asistent za bočne udare vjetra koji skoro u potpunosti kompenzira utjecaj bočnog udara vjetra. Novi Vito moguće je opremiti s nizom sigurnosnih sustava koji vozača, putnike i teret čine sigurnijima. Vozilo koje uspije spriječiti nezgodu u konačnici je povoljnije.

[blockquote]Modeli: Vito fugon za prijevoz tereta, Vito Mixto s dodatnim redom sjedala i Vito Tourer za putnički prijevoz
* Tri različite dužine i tri pogonska sustava (prednji, stražnji ili na sva četiri kotača)
* Dva turbodizelska motora s pet razina snage
* Troši 20% manje goriva i ima servisne intervale do 40.000 km ili dvije godine
* Novi sustavi sigurnosti[/blockquote]

  


Izdvojeno

Reci što misliš!