Promo / Gospodarstvo

Trgovački brendovi sve traženiji

Trgovački brendovi sve traženiji

Iako su godinama Osječani radije kupovali Vegetu, a ne jeftiniju Biljetu, Dukat, a ne K-puls, te pored Lumpija - Pampers, njihovu dugogodišnju opsesiju za poznatim brendovima brzopotezno dokrajčila je kriza.

Naime, padom standarda natjerani na pregled deklaracija na proizvodima, građani su zaključili kako unatoč "rupi" u kućnom budžetu i dalje mogu koristiti kvalitetne proizvode. Na to ukazuju podatci trgovačkih lanaca kojima posljednje dvije godine cvjeta prodaja proizvoda vlastitih robnih marki.

"Prema istraživanju Ipsos Pulsa, u Hrvatskoj trenutno od ukupnog broja potrošača koji kupuju trgovačke robne marke više od polovine (57 posto) smatra da su one jednako kvalitetne kao i brandovi poznatih proizvođača, pri čemu Konzumova trgovačka marka K-Plus uživa najveću popularnost među potrošačima u Hrvatskoj", kaže Ana Mitrović, voditelj Ureda za odnose s javnošću Konzuma koji je vlastitu robnu marku plasirao 2001. godine s proizvodima K-plus i Standard za maloprodaju, te Rial za veleprodaju.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Prodajom proizvoda vlastite marke - Revita - iznimno su zadovoljni i u Biljemerkantu gdje ističu kako prodaja očekivano raste zbog povoljnih cijena koje su trenutno najmanje 10 posto, a kod nekih artikala i 20 posto niže od drugih marki. Slična je situacija i u Kauflandu.

- Naši K-Classic proizvodi bilježe neprekidan rast u prodaji i vrlo su popularni kod kupaca, s obzirom na to da nude odličnu kvalitetu po znatno nižoj cijeni u usporedbi sa sličnim proizvodima poznatih marki, kaže Goran Butorac, rukovoditelj sektora marketing Kauflanda.

VELEPRODAJA

Metro Hrvatska u ponudi ima nekoliko vrsta svojih proizvoda: "Aro", "Fine Food", "Horeca Select". "H-Line", "Rioba" i "Sigma". Svi oni bilježe veliku popularnost kod kupaca, posebice kada je riječ o veleprodaji - osnovnom prodajnom konceptu Metroa. "Porast udjela trgovačkih brendova u košarici kupaca je trend u cijelom svijetu. To je uočljivo u posljednje dvije do tri godine kada je počela ekonomska kriza i postupnim smanjenjem kupovne moći građana", komentira Igor Kotaran, direktor marketinga iz "Metroa".

ISTI PROIZVOD, RAZLIKA U CIJENI

Oni koji obraćaju pažnju na deklaracije lako mogu uočiti da se na jednoj polici u trgovini istodobno prodaje više istih proizvoda istog proizvođača, ali u različitom pakiranjima i po različitoj cijeni, pri čemu je, jasno, proizvod s logom trgovačke marke jeftiniji. Najviše je ovakvih slučajeva kada su u pitanju mlijeko i mliječne prerađevine, tjestenina i sokovi.

TEKST: Ivana Kukić - Solar (Glas Slavonije) / FOTO: Ilustracija


Izdvojeno

Reci što misliš!