Trgovački brendovi sve traženiji
Iako su godinama Osječani radije kupovali Vegetu, a ne jeftiniju Biljetu, Dukat, a ne K-puls, te pored Lumpija - Pampers, njihovu dugogodišnju opsesiju za poznatim brendovima brzopotezno dokrajčila je kriza.
Naime, padom standarda natjerani na pregled deklaracija na proizvodima, građani su zaključili kako unatoč "rupi" u kućnom budžetu i dalje mogu koristiti kvalitetne proizvode. Na to ukazuju podatci trgovačkih lanaca kojima posljednje dvije godine cvjeta prodaja proizvoda vlastitih robnih marki.
"Prema istraživanju Ipsos Pulsa, u Hrvatskoj trenutno od ukupnog broja potrošača koji kupuju trgovačke robne marke više od polovine (57 posto) smatra da su one jednako kvalitetne kao i brandovi poznatih proizvođača, pri čemu Konzumova trgovačka marka K-Plus uživa najveću popularnost među potrošačima u Hrvatskoj", kaže Ana Mitrović, voditelj Ureda za odnose s javnošću Konzuma koji je vlastitu robnu marku plasirao 2001. godine s proizvodima K-plus i Standard za maloprodaju, te Rial za veleprodaju.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
-
Posjetitelji festivala imaju priliku kuhati s Tomislavom Špičekom, zabaviti se uz Indiru Levak, družiti se s igračima NK Osijek te testirati svoje znanje s Deanom Kotigom. Za dozu adrenalina zadužena je ekipa iz Pannonian Challengea s preskokom preko kamiona za odvoz otpada
-
''U pitanju je redovito godišnje ispitivanje radionavigacijskih uređaja'', istaknuli su iz Zračne luke Osijek
Prodajom proizvoda vlastite marke - Revita - iznimno su zadovoljni i u Biljemerkantu gdje ističu kako prodaja očekivano raste zbog povoljnih cijena koje su trenutno najmanje 10 posto, a kod nekih artikala i 20 posto niže od drugih marki. Slična je situacija i u Kauflandu.
- Naši K-Classic proizvodi bilježe neprekidan rast u prodaji i vrlo su popularni kod kupaca, s obzirom na to da nude odličnu kvalitetu po znatno nižoj cijeni u usporedbi sa sličnim proizvodima poznatih marki, kaže Goran Butorac, rukovoditelj sektora marketing Kauflanda.
VELEPRODAJA
Metro Hrvatska u ponudi ima nekoliko vrsta svojih proizvoda: "Aro", "Fine Food", "Horeca Select". "H-Line", "Rioba" i "Sigma". Svi oni bilježe veliku popularnost kod kupaca, posebice kada je riječ o veleprodaji - osnovnom prodajnom konceptu Metroa. "Porast udjela trgovačkih brendova u košarici kupaca je trend u cijelom svijetu. To je uočljivo u posljednje dvije do tri godine kada je počela ekonomska kriza i postupnim smanjenjem kupovne moći građana", komentira Igor Kotaran, direktor marketinga iz "Metroa".
ISTI PROIZVOD, RAZLIKA U CIJENI
Oni koji obraćaju pažnju na deklaracije lako mogu uočiti da se na jednoj polici u trgovini istodobno prodaje više istih proizvoda istog proizvođača, ali u različitom pakiranjima i po različitoj cijeni, pri čemu je, jasno, proizvod s logom trgovačke marke jeftiniji. Najviše je ovakvih slučajeva kada su u pitanju mlijeko i mliječne prerađevine, tjestenina i sokovi.
TEKST: Ivana Kukić - Solar (Glas Slavonije) / FOTO: Ilustracija
Izdvojeno
-
Dulje vruće sezone i rjeđi mrazevi značili su da je postala virusna bolest koju najbrže šire komarci u svijetu, a uzima maha i u Europi
-
Ukupno je u Hrvatskoj 399 lokacija s kamerama, a u Slavoniji i Baranji je njih 79
-
Bez obzira na poskupljenje općenitih životnih troškova, studenti u Osijeku imaju privilegiju relativno stabilnih cijena najma stanova
-
Olga ne planira napustiti Osijek, a u Ukrajinu odlazi samo u okviru posjeta rodbini i prijateljima
Reci što misliš!