Prvi spot Perpetuum Mobile-a
Nakon što je izdao maxi singl „Albino Kuhača" za Aquarius Records, bend Perpetuum Mobile zasukao je rukave i bacio se na izradu svog prvog spota.
Spot je rađen za pjesmu Prodavač Limunade, a glavni zadatak spota bio je lik prodavača prebaciti iz svijeta imaginacije u stvarnost i na taj način približiti ga svima koji misle da za njega još uvijek nisu čuli. Prodavača limunade utjelovljuje Aljoša Čepl, izuzetno talentirani mladi glumac, student pete godine Glume i lutkarstva Umjetničke akademije u Osijeku, a sve pod budnim okom legendarnog snimatelja, montažera i fotografa Igora Miličića.
Iako su na prvi pogled pjesma i spot šaljivi ipak prenose dublju
poruku i upozoravaju na poremećen sustav vrijednosti u društvu u
kojemu se ističu osobe bez pravog pokrića. Upravo takve ljude na
pomalo sarkastičan način predstavlja lik prodavača
limunade.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Tijela su pronađena na samom ulazu u Bogdanovce, i to na oranici koja se sve ove godine obrađuje
-
-
Posjetitelji festivala imaju priliku kuhati s Tomislavom Špičekom, zabaviti se uz Indiru Levak, družiti se s igračima NK Osijek te testirati svoje znanje s Deanom Kotigom. Za dozu adrenalina zadužena je ekipa iz Pannonian Challengea s preskokom preko kamiona za odvoz otpada
Scenarij spota prati pjesmu i opisuje svakidašnjicu prodavača
limunade, a osmišljen je od strane članova benda o kojima više
možete saznati
Izdvojeno
-
Dulje vruće sezone i rjeđi mrazevi značili su da je postala virusna bolest koju najbrže šire komarci u svijetu, a uzima maha i u Europi
-
Ukupno je u Hrvatskoj 399 lokacija s kamerama, a u Slavoniji i Baranji je njih 79
-
Bez obzira na poskupljenje općenitih životnih troškova, studenti u Osijeku imaju privilegiju relativno stabilnih cijena najma stanova
-
Olga ne planira napustiti Osijek, a u Ukrajinu odlazi samo u okviru posjeta rodbini i prijateljima
Reci što misliš!