Lifestyle / Moda

Pogledajte što će H&M nuditi za 2 mjeseca u Portanovi

Pogledajte što će H&M nuditi za 2 mjeseca u Portanovi

Vijest kako jedan od najvećih globalnih modnih brandova napokon dolazi i u naš grad razveslila je mnoge. Pogledajte što vas očekuje u uskoro u Portanovi.

Vijest kako jedan od najvećih globalnih modnih brandova napokon dolazi i u naš grad razveslila je mnoge. Svi oni koji su do sada odlazili na putovanja kako bi svom ormaru priuštili pokoju „krpicu“ ovog svjetski poznatog brenda, od ovoga proljeća to više neće morati.  H&M napokon će se smjestiti i u osječku Portanovu.
zastino%20lice495.jpg

No koliko zapravo znamo o H&M-u?

Iako je ovaj brand na glasu kao jedan od jeftinijih u svijetu, iza njegova imena stoji puno više. Mnogi od vas zasigurno su se puno puta zapitali što se to krije iza svjetski poznate kratice H&M. Za sve one koji se i dalje pitaju odučili smo napisati po koju riječ o kvaliteti, brandu te samom osnivaču H&M-a.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Kada bi napisali samo Hennes und Mauritz AB većina ne bi znala o čemu točno govorimo. No, ove dvije riječi povezuje mnogo. Hennes u švedskom riječniku označava „njezin“ te je u početku Hennes bilo zasebno poduzeće samo sa ženskom odjećom, sve dok Erling Pessons, osnivač ovoga branda, nije odlučio s njime spojiti i drugo poduzeće s lovačkom opremom pod nazivom Mauritz Widforss iz Stockhloma te tako u inventar uključiti i opskrbu muškom odjećom. Nakon ovog spajanja dva poduzeća, švedska tvtka osnovana 1947. pod nazivom Hennes & Mauritz dobila je i svoju diljem svijeta poznatu skraćenicu H&M.

Danas H&M posluje na 41 tržištu, u 2 300 trgovina i zapošljava 87 000 zaposlenika. Svi zaposlenici H&M rade prema jednoj jedinstvenoj filozofiji: ponuditi modu i kvalitetu po najboljim cijenama za žene, muškarace te djecu.

Ključ uspjeha H&M je plasiranje pravih stvari u pravu trgovinu i u pravo vrijeme kako bi kupci uvijek mogli pronaći nešto novo i uzbudljivo. U poslovanju H&M-a vrlo je bitno razumjeti želje potrošača – od ideje, kreacije novoga proizvoda pa sve do prodaje.

Za H&M kvaliteta znači proizvodnju predmeta s minimalnim utjecajem na okoliš i u dobrim radnim uvjetima. Svi dobavljači dužni su poštovati H&M-Kodeks ponašanja na temelju ILO konvencije i UN-ove Konvencije o pravima djeteta. Uz čistu vodu kao prioritet u cilju im je i smanjiti emisije ugljičnog dioksida za 5% godišnje.  Proizvodi u H&M kolekciji moraju proći niz ispitivanja kvalitete, kako u vlastitim tako i u vanjskim laboratorijima.

Također ostvaruju uzbudljive suradnje s dizajnerima, kao što su Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Viktor & Rolf, Roberto Cavalli, Comme des Garçons, Matthew Williamson, Jimmy Choo, Sonia Rykiel i Lanvin.

Uz sve ove suradnje baš ovo proljeće stiže nam još jedna. H&M ponosno objavljuje dizajnersku suradnju s talijanskom markom Marni. Poznata po svojim originalnim printovima i inovativnom duhu, Marni je omiljena modna marka, a njezina osnivačica i kreativna direktorica Consuela Castiglioni kreirala je za H&M proljetnu kolekciju za žene i muškarce, koja će biti dostupna od 8. ožujka 2012. u oko 260 prodavaonica širom svijeta. Kolekcija obuhvaća odjeću i modne dodatke po H&M-ovim cijenama, što znači da će svi imati priliku ući u svijet robne marke Marni.


Podsjećamo, nedavno je trgovački centar Portanova objavio da u proljeće 2012. u njihov centar dolazi high street brand H&M.

Ponosni smo što se prvi prodajni objekt H&M-a u istočnoj Hrvatskoj otvara upravo u TC Portanovi u Osijeku. Iznimno smo zadovoljni što ćemo ponudu centra dodatno upotpuniti svjetskim brendom poput H&M-a. Ovom suradnjom nastavljamo graditi poziciju jedinog i najvećeg regionalnog trgovačkog centra istočne Hrvatske kroz kontinuirano nadograđivanje spleta ponude i sadržaja u Portanovi." Izjavio je Antun Biloš, direktor trgovačkog centra Portanova.


Kako i u našu regiju H&M dolazi baš u proljeće, donosimo vam proljetne preporuke iz kolekcije koju je odabrala Ann-Sofie Johansson, glavna voditeljica odjela za dizajn. Prema njezinom mišljenju, široka paleta vedrih boja, od crvene preko narančaste i zelene do posljednjih sezona uvijek trendi plave, te veseli cvjetni printevi čine osnovni dio H&M-ove kolekcije haljina za proljeće 2012. Sigurni smo kako će mnogi pronaći ponešto i za svoj ormar te ovoga proljeća gradom prošetati u novoj kolekciji H&M branda.

HMPROLJECE1

HMPROLJECE2

HMPROLJECE4

HMPROLJECE5

HMPROLJECE6

TEKST: Mirna Čulo/SiB.hr

    


Izdvojeno

Reci što misliš!