Lifestyle / Cinestar

Filmska recenzija: Transformers - Dark of the Moon

„Dobrodošli na novi Bayhem"- tako bi se ukratko mogao opisati novi nastavak ovog filmskog serijala. Kralj eksplozija i uništavanja Michael Bay ovdje je konačno došao na svoje te je svoje umijeće razaranja konačno imao priliku pokazati u 3D-u.

Tijekom dva i pol sata koliko film traje pripremite se na još jednu bespoštednu borbu između Autobota i Decepticona u kojoj skoro cijeli Chicago biva sravnjen sa zemljom.

Film započinje flashback sekvencama gdje se vraćamo u 60-te godine prošlog stoljeća gdje je u izmjenjenoj povijesti misija Apollo poslana na Mjesec da prikrije nesreću svemirskog broda koji se srušio na njega. Ispada da je taj brod jedan od ostataka epske bitke Autobota i Decepticona,te njegovo otkriće baca iskru na novi rat koji prijeti da će uništiti cijelu Zemlju.

Što se tiče glavnih junaka, Sam Witwicky je u novoj vezi s Carly (Rosie Huntington Whitey) s kojom pokušava preboljeti Mikaelu. Sam dobiva ponudu za unosni posao kod Brucea Brazosa (John Malkovich) te se čini da mu sve napokon kreće nabolje. Unatoč svemu Carlyn šef Dylan (Patrick Dempsey) ispada da nije onakakv kakvim se prikazuje. Kako izbija bitka priključuju se i kapetan Lennox (Duhamel) i narednik Epps (Gibson) kao članovi elitne vladine jedinice NEST u još jednom pokušaju spašavanja svijeta.

{youtube}kHRf01Gjosk{/youtube}

„Transformers: Dark of the Moon" izgleda ozbiljnije i mračnije nego prva dva dijela. Iako i ovdje postoji tema spašavanja svijeta i gotovo cijela druga polovica filma se bavi time, Bay je ovaj nastavak uspio napraviti na puno bolji način. Tempo akcijskih scena je odličan, i vidi se da su autori naučili grešku iz prethodnog dijela gdje je sve nabijeno akcijom da nestignemo normalno pratiti radnju. Ovdje prve dvije trećine filma su dramaturški orijentirane, dok se u zadnjoj trećini odvija sve bitno što daje jednu potpuniju cjelinu.

rose_megan_usporedbaPuno se također pričalo i o odlasku Megan Fox (napucali je jer je rekla za Baya da je gori nego Hitler op.a.) te da će s njenim odlaskom franšiza izgubiti na popularnosti. Pa ispada da nije tako. Rosie Huntington Whitey, iako nije glumom zaslužila oskarovsku nominaciju, ali nije ništa lošija od Fox ,pa ni što se tiče fizičkih atributa. Shia LaBeouf je standardan kao i u prva dva dijela, bez nekih prevelikih oscilacija, dok je ostatak ekipe podbacio. Malkovich i Dormand su ovdje katastofalni i vidi se da su odradili nastup zbog vrlo vjerojatno dobre zarade dok o glumi Duhamela i Gibsona ne treba trošiti riječi.

Dolazimo sad i do najvažnijeg dijela ovog spektakla, a to su efekti. Ovdje Bay i cijela njegova ekipa jednostavno briljiraju. 3D je jednostavno toliko dobar da se približio „Avataru". Eksplozije,uništenja,borbe su toliko kvalitetno odrađene da se isplati platiti ulaznicu samo zbog njih. Odličan primjer je scena potjere na autocesti gdje Decepticoni pokušavaju uloviti Sentinel Primea. Fantastično.

Da ne duljim više,"Transformers: Dark of the Moon" je najbolji dio ove filmske franšize te pravi ljetni blockbuster. Svi stari fanovi serijala će biti oduševljeni, dok će ostali imati u čemu uživati.

OCJENA: 7.5/10

157 min - Akcija| Avantura | Sci-Fi