Lifestyle / Cinestar

Filmska recenzija: Fast five

Filmska recenzija: Fast five

Vrijeme je napokon ljepše, ljudi su raspoloženiji i iako je još kalendarsko proljeće ljetni filmski hitovi su nas već počeli zapljuskivati.

Filmsko ljeto je započelo petim nastavkom „Brzih i žestokih", franšize koja je proslavila Vina Diesela i Paula Walkera te prikazala svijet ilegalnih utrka u novom svjetlu.

Radnja filma se ovaj put odigrava u Rio De Janeiru gdje su se u bijegu od američkih vlasti skrili naši stari junaci, Dominic „Dom" Toretto (Diesel), Brian O' Connor (Walker) i Mia (Brewster). U želji za brzom zaradom odlučuju još jednom okupiti staru ekipu i opljačkati Reyesa (Joaquim de Almeida), mafijaša s poslovnom krinkom koji svojim zločinima i potkupljivanjem policijskih vlasti provodi tiraniju.

U tome im se pridružuju likovi iz prijašnjih nastavaka kao što su umišljeni Roman (Gibson),brbljavi Tej (Ludacris), Gisele (Gadot), čak i Han (Kang), kojeg se sjećamo iz trećeg nastavka „Tokyo Drift".

Redatelj Justin Lin, kojemu je ovo treći film u serijalu, je ovim postupkom savršeno zaokružio cijelu priču te sa scenaristom Chrisom Morganom uspio opet unijeti dašak svježine i nečeg novog. Veliki plus je i uvođenje novog lika Hobbsa, kojeg je odglumila hrvačka, a sada wannabe filmska zvijezda Dwayne „The Rock" Johnson.

Lin je i ovdje pokazao svoj smisao za brzu akciju gdje se u jednom trenutku može vidjeti tučnjava dvojice mrcina Toretta i Hobbsa, dok već u drugom akcija se nastavlja frenetičnom jurnjavom na ulicama Ria. Hvale vrijedno je da su akcijske scene čiste i lake za pratiti, što je u većini današnjih akcijskih filmova dosta teško. Osim toga Chris Morgan je svojim scenarijem učinio film dramaturški napetijim i dinamičnijim od svojih prethodnika.

Što se tiče glumačke ekipe svoj posao su također odradili zadovoljavajuće. Vin Diesel je opet pružio solidnu rolu, Paul Walker se polako popravlja kao glumac te je ovdje pružio najbolju ulogu u serijalu,čak je i Jordana Brewster korektno odradila posao. Dwayne Johnson kao brutalni FBI agent Hobbs je vrlo dobar te je svojim nastupom zasjenio Diesela kao macho tough guya. Jedina zamjerka je lik glavnog negativca koji je prilično površno napisan te se čini kao da je tu radi reda, jednostavno da se naši junaci imaju protiv koga boriti.

Što se tiče svega film je zanimljiv. Jest da je gluma klišeizirana i nije oskarovska, neke scene su prilično nerealne (pogotovo scene bjega po krovovima favela), a rečenice se čine kao da ih je pisao klinac opsjednut Need for Speedom, ali Bože moj, za opustiti glavu na dva sata ovaj film je dušu dao, jer je „Brzi i Žestoki" serijal jednostavno takav. Jednostavna, prava popcorn zabava. Neki ga kritiziraju jer nema odlike koje neki smatraju da svi ozbiljni akcijski filmovi trebaju imati kao kvalitetne, intelektualne dijaloge, dubinsku karakterizaciju likova i zanimljiv zaplet. Ako ćete to tražiti ovdje slobodno preskočite ovaj film ,ali ako tražite adrenalinsku akciju, nabrijane zavijajuće automobilske mrcine i ljepotice i ljepotane koji izgledaju odlično kada bivaju pogođeni onda je ovo film za vas.

OCJENA: 7.5 /10

{youtube}tPZfa7bZzF4{/youtube}

Fast Five (2011) - 130 min - Akcija | Drama

REDATELJ: Justin Lin

SCENARISTI: Chris Morgan, Gary Scott Thompson

ULOGE:

Vin Diesel - Dominic Toretto
Paul Walker - Brian O'Conner
Jordana Brewster - Mia Toretto
Tyrese Gibson - Roman Pearce
Ludacris - Tej Parker (Chris 'Ludacris' Bridges)
Matt Schulze - Vince
Sung Kang - Han Lue
Gal Gadot - Gisele Harabo
Tego Calderon - Tego Leo
Don Omar - Rico Santos
Joaquim de Almeida - Hernan Reyes
Dwayne Johnson - Luke Hobbs
Elsa Pataky - Elena Neves
Michael Irby - Zizi
Fernando Chien - Wilkes

Piše: Perica Bernhardt/SiB.hr

Moja CineStar srijeda - nova usluga Blitz-CineStara srijedom omogućuje kupovinu ulaznice za samo 19 kuna

Blitz-CineStar pokrenuo je uslugu Moja CineStar srijeda, namijenjenu svim svojim posjetiteljima a koja nudi moguć­nost kupnje kino ulaznice srijedom za samo 19 kuna u svim multipleksima CineStar u Hrvatskoj. Da bi ostvarili ovu po­godnost, korisnici se trebaju registrirati na CineStar web stranicu www.blitz-cinestar.hr i tamo zatražiti kod pomoću kojeg na blagajnama ostvaruju popust na cijenu ulaznice (jedan kod moguće je iskoristi za kupnju 2 ulaznice).

Usluga Moja CineStar srijeda je aktivirana na web stranici CineStara a prve povoljnije kupnje ulaznica na blagajnama korisnici mogu ostvariti već sutra, 11. svibnja.

Uslugom Moja CineStar srijeda CineStar širi lepezu brojnih usluga i pogodnosti za korisnike. Usluga je namijenjena ljubiteljima filma svih generacija i omogućuje im povoljnije gledanje najnovijih kino hitova svake srijede.

Korisnici svoje povoljnije kino ulaznice srijedom mogu na blagajnama multipleksa CineStar platiti gotovinom te pu­tem Cinestar Stars Club kartice.

Izdvojeno